توليد محضولات پللاستيكي توليد محضولات پللاستيكي .

توليد محضولات پللاستيكي

نايلون شيرينگ چيست؟

نايلون شيرينگ يكي از پر كاربردترين محصولات در حوزه بسته بندي و نگهداري از كالا ها ميباشد. جنس اين محصول از پلي اتيلن ساخته شده است و در برابر تغييرات دمايي بين 160 تا 220 درجه تغيير حالت داده و با استفاده از آن ميتوان كالايي را كه بسته بندي آن را داريم وكيوم كرد. امروزه در اكثر صنايع بسته بندي دنيا از نايلون هاي شيرينگ استفاده ميكنند.

دستگاه هاي شيرينگ پك كجا كاربرد دارند؟

اگر قصد استفاده از دستگاه هاي شيرينگ پك را داريد بايد در نظر داشته باشيد كه براي استفاده از اين وسيله لازم است كه در ارتباط با انواع نايلون شيرينگ و رول هاي آن اطلاعات كسب نماييد. در اين مقاله قصد داريم هر چه كه جهت استفاده از اين نوع نايلون و دستگاه شيرينگ لازم است را به شما معرفي نماييم.

 



نايلون شيرينگ

نايلون شيرينگ به پلاستيكي گفته ميشود كه خاصيت شكل پذيري داشته و نسبت به تغييرات دمايي حساس ميباشد و براي ايزوله كردن بسته بندي به كار ميرود. به همين جهت اگر براي شما ايزوله بودن محصولات مهم است بايد نايلون ضخيم تري را تهيه نماييد.


نايلون شيرينگ تونلي

در صورتي كه از دستگاه شيرينگ پك تونلي استفاده ميكنيد، لازم است كه از نايلون شيرينگ تونلي استفاده نماييد.كه باعث ميشود كه نوع بسته بندي ثابت باشد و اين نوع نايلون اقتصادي تر هم هست.


سلفون شيرينگ

تفاوت نايلون و سلفون در اين مورد ميباشد كه سلفون ها جنسي نازك تر و شفاف تر دارند و مواد اوليه آنها كمي با نايلون شيرينگ تفاوت دارد. براي همين منظور در صورتي كه چنين بسته بندي اي را مد نظر داريد از سلفون شيرينگ استفاده نماييد.


قيمت نايلون شيرينگ به چه عواملي بستگي دارد؟
براي تعيين قيمت نايلون شيرينگ بايد به تمامي موارد و خصوصيت هاي آن توجه داشت مانند: عرض، ميزان شفافيت و برند آن. البته در بازار كنوني كمي سخت است كه قيمت ثابتي را براي اين محصولات در نظر گرفت. به همين جهت ميتوانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر با اطلس پلاستيك تماس حاصل فرماييد.

 

 

منبع : www.plasticatlas.ir


برچسب: پلاستيك، بسته بندي، شيرينگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۹:۴۷ توسط:ياسمن نادري موضوع:

آيا حذف پلاستيك از زندگي ما عملي است؟

 

اين جمله چقدر ميتونه زندگي انسان‌ها در دنيا را تحت تاثير قرار بده؟


كمپين‌هاي متفاوتي براي عدم استفاده از نايلكس و مواد پلاستيك در اين دهه اخير بوجود آمد ولي هيچ وقت كمپيني براي نه به مديريت نادرست بازيافت، ايجاد نشد.

شايد با خواندن اين مقاله ذهن شما نسبت به توليد پلاستيك تغيير كند و مشكل اساسي مشخص شود.

اين مقاله، توسط الكس هافر معاون فروش و بهره برداري در شركت Hoffer Plastics crop نوشته شده است. امروزه تمركز او براي راه اندازي نايلون و نايلكس‌هاي كاملاً قابل بازيافت و استفاده از فناوري كيسه‌‌اي فشرده شده براي مقابله با زباله‌هاي مواد غذايي و ديگر چالش‌هاي كه اكنون مورد توجه بشر است، مي‌باشد.

از سال ۱۹۵۰، حدود ۸. ۳ ميليارد تن پلاستيك مصرف  نشده در سراسر جهان توليد شده است كه معادل ۱۷۶ ميليون دكل بزرگ است.

كمتر از ۲۰٪ از اين پلاستيك بازيافت يا سوزانده شده است و تقريباً ۸۰٪ آن را در محله‌هاي دفن زباله انباشته است. صنعت توليد پلاستيك عليرغم كمك‌هاي چشمگير در نوآوري صنعت، در طي ساليان متمادي به دليل تأثيرات زيست محيطي، انتقادات بسياري داشته است. در نظرسنجي انجام شده توسط شركت تحقيقات بازار Morning Consult در سال ۲۰۱۸ گزارش داده است كه، اكثريت مردم (۵۵٪) معتقدند شركت‌ها به اندازه كافي براي كاهش ضايعات پلاستيك  كه مي‌توانند آن را به محيط برگردانند  تلاش نميكنند  و دو سوم افراد (۶۶ ٪) گزارش دادند كه در صورت اجراي اين نام مجاز نمي باشدهاي كاهش ضايعات پلاستيكي، نسبت به آن شركت‌ها ديد بهتري دارند.

 

 

خوب حالا سوال اينجاست، چرا ما استفاده از پلاستيك را ادامه مي‌دهيم؟


پاسخ فني اين است كه پلاستيك براي تحمل  وزن بالا داراي استحكام خوبي است و مي‌تواند به راحتي مايعات را بدون نفوذ به بيرون در خودش نگه داري كند و در برابر تخريب فيزيكي و شيميايي بسيار مقاوم است. پلاستيك‌ها مي‌توانند با هزينه‌‌اي نسبتاً كم توليد شوند و اين باعث مي‌شود تا شركت‌ها بتوانند در اندازه‌هاي متفاوت و بسيار مقرون به صرفه آن‌ها را بفروش برسانند.

چالش اصلي پخش پلاستيك‌ها در استفاده روزمره در كنار مديريت ضعيف ضايعات آن هست كه منجر به آلودگي گسترده و مداوم شده است.

آلودگي پلاستيك در تمام اقيانوس‌هاي اصلي جهان، جزاير دور افتاده، قطب‌ها و درياهاي بزرگ وجود دارد. سالانه ۵ تا ۱۳ ميليون تن نيز وارد آنها مي‌شود.

با اين حال، براي لحظه‌‌اي اين احتمال را بدهيد كه صنعت پلاستيك سودش بيشتر از ضرر آن باشد، و اينكه در مسائل زيست محيطي، اين صنعت، بيشتر با مشكلات بازيافت پلاستيك روبروست تا توليد پلاستيك.

 

پلاستيك و گرسنگي


در يكي از بازديد‌ها  از بانك غذا ايلينويز شمالي، من اين افتخار را داشتم كه به افراد نيازمند به مواد غذايي خدمت كنم.

در زمان  كمك به سبد‌هاي غذايي براي تعطيلات، متوجه شده‌‌ام كه نوع بسته بندي مواد غذايي به تنهايي روي بازديد كنندگان تأثير مي‌گذارد.

بيشتر غذاهاي موجود در مواد غذايي، كنسرو يا مربا هستند، اما بسته بندي اين مواد غذايي با پلاستيك است كه هميشه باعث ميشود غذا تازه بماند.

حالا بياييد به خواص پلاستيك توجه كنيد كه آن را بسيار جذاب مي‌كند: دوام، منعطف پذير بودنش، خرد نمي‌شود، هوا از آن ميتواند هم عبور كند، هم ميتواند جوري طراحي گردد كه هوا نفوذ نكند و بسيار سبك است. در نتيجه، مواد غذايي و نوشيدني براي مدت زمان طولاني از فاسد شدن محافظت مي‌شوند.

بنابراين پلاستيك‌ها نقش اساسي در حفظ مواد غذايي دارند. در دنيايي كه بسياري از انسانها گرسنه هستند، همچنين صنعتي كه براي نگه داري مواد غذايي در سفره‌ها ي خانواده‌ها  بسيار سودمند است، همچنين ضايعات مواد غذايي را بسيار كاهش مي‌دهد.

 

پلاستيك‌ها و خودرو‌ها


با توجه به رابطه پلاستيك با صنعت خودرو، با ايمني خودرو  شروع مي‌كنيم.
اداره ملي ايمني ترافيك بزرگراه تخمين مي‌زند كه كمربند ايمني  كه با پلاستيك‌هايي با استحكام صنعتي ساخته شده‌‌اند، بستن كمربند ايمني در مقايسه با  نبستن آن،  مرگ و مير را  بصورت خودكار تا ۴۵٪ و آسيب جدي را ۵۰٪ كاهش دهد.

به جز كمربند ايمني و ساير لوازم جانبي، پلاستيك‌هاي مدرن قابل ارتجاعيت بالا و انعطاف پذيري، نرم يا سخت و مقاوم در برابر ضربه توليد ميشوند. اين امر به آنها اجازه مي‌دهد تا در صنعت ايميني خودرو بسيار كمك كننده باشد.

توليد كنندگان خودرو وزن خودرو را با ساخت پلاستيك‌هاي مقاوم با وزن كم، كاهش مي‌دهند، تا بتوانند استاندارد اقتصادي متوسط سوخت شركت (CAFE) را رعايت كنند. بنابراين، صنعت پلاستيك در بهبود راندمان سوخت كمك خواهد كرد.

 

پلاستيك و مراقبت‌هاي بهداشتي


آيا مي‌دانيد كه مواد پلاستيكي باعث افزايش بهره وري و بهداشت مطب شما مي‌شوند؟
سرنگ‌هاي پلاستيكي و لوله‌ها باعث جلوگيري از انتقال بيماري ميشوند. كيسه‌هاي پلاستيكي داخل (IV) و لوله‌هايي كه خون، مايعات و داروها را ذخيره و انتقال مي‌دهند. دريچه‌هاي پلاستيكي قلب و مفاصل زانو و باسن باعث زنده ماندن و آسايش بيشتر بيماران مي‌شود. پروتزهاي پلاستيكي كمك مي‌كنند تا عملكرد خود را بيشتر كرده و كيفيت زندگي آنها را بهبود بخشند.

در سال ۲۰۲۰، استدلال براي حذف پلاستيك از زندگي ما يك گزينه عملي نيست. سهم پلاستيك‌ها در سلامت محيط ما، ايمني و دوام محصولات بهداشتي ما، راندمان سوخت در جاده‌هاي ما و رشد اقتصادي - و موارد ديگر - به ما مي‌گويد كه ارزش دارد نهايت تلاش خود را براي درك اين موضوع بكار گيريم كه مشكل توليد پلاستيك نيست بلكه مشكل عدم وجود  مديريت بازيافت است.

 

 

منبع : paydarplastic.com


برچسب: پلاستيك، سلفون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۴:۱۱ توسط:ياسمن نادري موضوع:

بسته بندي مواد غذايي

در اين مقاله قصد تا انواع بسته بندي هاي مواد غذايي را نام برده تا شما عزيزان بتواند انتخاب خيلي بهتر و دقيق تري نسبت به آنچه كه مي خواهيد داشته باشيد .  تا بتوانيد با توجه به نوع محصول خود بهترين بسته بندي با نازل ترين قيمت را انتخاب كنيد .

توليد انواع بسته بندي مواد غذايي با مواد فود گريد

فود گريد چيست ؟ به طور كلي براي توليد بسته بندي هاي مواد غذايي از مواد اوليه فود گريد استفاده مي شود تا با برخورد بسته بندي به صورت مستقيم با مواد غذايي مشكلي از لحاظ بهداشتي وجود نداشته باشد .

شركت توليدي انواع محصولات پلي اتيلني براي سفارشات بالاي 2 تن اجازه بازديد از خط توليد كارخانه را صادر مي كند .

 

چاپ روي بسته بندي مواد غذايي

هرگونه مواد غذايي كه به طور عمده توليد و پخش مي شود نياز به يك بسته بندي به همراه چاپ براي معرفي محصول دارد كه به هر ميزاني كه بسته بندي جذاب تر و چشم گير تر باشد ميزن فروش آن افزايش پيدا خواهد كرد .

كارخانه جات قادر به چاپ روي انواع پلاستيك از 1 تا 8 رنگ full hd است از همين رو مي توان انواع تصاوير با هر تعداد رنگ را با كيفيتي تضميني روي پلاستيك چاپ كرد .

 

براي آشنايي با مطالب بسته بندي اينجا كليك كنيد.

بسته بندي هاي خانگي مواد غذايي

تنها قادر به توليد بسته بندي براي موارد صنعتي نيست بلكه مي تواند نمونه هاي بسته بندي ساده براي مصارف خانگي ، فروشگاه هاي خشكبار ، آجيل فروشي ها و … را توليد كند .

 

 

جنس بسته بندي مواد خوراكي از چيست ؟

مواد غذايي داراي بسته بندي هاي بسياري گوناگوني است اما يكي از عمده ترين نوع بسته بندي براي مواد غذايي استفاده از مواد اوليه opp و cpp است كه مي توان به بسته بندي هاي كيك و كلوچه ، چيپس و پفك ، بستني ، و …. اشاره كرد كه نام بردن تمامي آن ها امكان پذير نيست همينطور براي بسته بندي هاي مانند نان ، بسته بندي هاي خانگي ، خشكبار باز و … از مواد اوليه سلفوني استفاده مي شود .

براي آنكه بتوانيد با توجه به آنچه كه نياز داريد بهترين و ارزان ترين نوع بسته بندي با بالاترين كيفيت ممكنه را انتخاب كنيد تنها كافيست با ما تماس حاصل فرمايد تا شما را به طور كامل راهنمايي كنيم .

 

بسته بندي متالايز ، صدفي ، يا شفاف

به طور كلي براي بسته بندي هاي مواد غذايي از سه نوع همراه با چاپ استفاده مي شود كه عبارتند از :

  1. متالايز : همانند بسته بندي هاي چيپس كه داراي رنگ آلمينيومي در داخل و چاپ در بيرون است .
  2. صدفي : براي نمونه صدفي مي توان به بسته بندي هاي نمك يا بستني اشاره كرد كه داراي رنگ شيري در داخل و چاپ روي آن است .
  3. شفاف : شفاف هم كه ديگر نياز به توضيح خاصي ندارد
  4. پنجره شفاف : حتما تا به حال بسته بندي حبوبات ، پاستيل و اين دسته از موارد را مشاهده كرده ايد كه براي مشخص شدن محصول داخل بسته بندي از يك پنجره شفاف استفاده مي شود .

به طور كلي ما هيچ محدوديتي نداريم و مي توانيم با توجه به نوع مواد غذايي شما هر نوع از بسته بندي را توليد كنيم .

 

كيسه هاي سه طرف دوخت

يكي از جذاب ترين نمونه هاي بسته بندي مواد غذايي كيسه هاي سه طرف دوخت است كه دراي جذابيت ظاهري بسيار بالا و مقاومتي بسيار زياد است كه به جرعت مي توان گفت يكي از بهترين نوع هاي بسته بندي مواد غذايي با مواد پلاستيكي است همينطور اين از بسته بندي به علت طراحي خاص باعث افزايش ميزان فروش شما در پشت غرفه هاي مواد غذايي مي شود .

 

منبع : www.saniplastmehr.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۰:۴۹ توسط:ياسمن نادري موضوع:

بسته بندي پلاستيكي

تمامي توليدكنندگان جهت عرضه محصولات خود به بازار به انواع و اقسام  گوناگوني از بسته بندي نيازمندند. بسته بندي به معناي در بر گرفتن اقلام و كالاها از طريق ايجاد پوشش براي آنهاست. نايلكس ها و كيسه هاي نايلوني، قوطي هاي فلزي و شيشه اي، جعبه هاي مقوايي و چوبي و… همگي از انواع مختلف بسته بندي محسوب مي شوند. انتخاب بسته بندي مناسب طبق معيارهاي متفاوتي انجام مي گيرد. اين معيارها مي توانند بر اساس نوع محصول، شرايط نگهداري، حساسيت به گرما، سرما، رطوبت، ميزان هزينه، ميزان اهميت لوكس و شكيل جلوه دادن كالا و… متغير باشند. در اين بين، پلاستيك يكي از پرطرفدارترين متريال هاي بسته بندي مي باشد كه تقريبا تمامي معيارهاي ذكرشده را پوشش داده و با هر سليقه اي سازگار است.

بسته بندي پلاستيكي | بسته بندي پلاستيكي مواد غذايي | بسته بندي پلاستيكي شفاف | بسته بندي پلاستيكي مشهد | بسته بندي پلاستيكي خرما | بسته بندي پلاستيكي زعفران | بسته بندي پلاستيكي لباس | بسته بندي پلاستيكي دستمال كاغذي | بسته بندي پلاستيكي اصفهان | بسته بندي پلاستيكي خشكبار | بسته بندي نايلوني  |پلاستيك بسته بندي  | صادرات بسته بندي پلاستيك  | توليد بسته بندي پلاستيكي  | پلاستيك براي بسته بندي

از جمله ويژگي هاي بسته بندي هاي پلاستيكي كه آن ها را به پوششي ايده آل تبديل كرده، مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • در بر گرفتن كالا براي سهولت حمل و نقل و استفاده از محصول
  • محافظت از كالا در برابر شرايط محيط خارجي از جمله فشار، رطوبت، ضربه، حرارت، نور و…
  • دارا بودن خاصيت چاپ و رنگ پذيري جهت چاپ لوگو، تصاوير، نوشته، و اطلاعات محصول
  • سهولت در استفاده: بسته بندي هاي پلاستيكي به گونه اي هستند كه مصرف كننده مي تواند به راحتي از محصول استفاده كند؛ فرم باز كردن، ايمني مصرف، استفاده دوباره از بسته، سهولت حمل و…
  • جذب در بازار: بسته نقش فروشنده محتواي خود را ايفا مي كند. بدين منظور بسته بايد بتواند ماهيت محتواي خود و روش استفاده از آن را تشريح كند، همچنين بايد دقيقا نشانگر كيفيت كالا و گسترش دهنده شهرت توليد كننده (توزيع كننده) باشد كه بسته بندي هاي پلاستيكي چنين صفاتي را دارا مي باشند.

 

مطالب پيشنهادي :

مزايا بسته بندي با نايلون شيرينگ
توليد كننده سيني يكبار مصرف كريستال

بسته بندي پلاستيكي | بسته بندي پلاستيكي مواد غذايي | بسته بندي پلاستيكي شفاف | بسته بندي پلاستيكي مشهد | بسته بندي پلاستيكي خرما | بسته بندي پلاستيكي زعفران | بسته بندي پلاستيكي لباس | بسته بندي پلاستيكي دستمال كاغذي | بسته بندي پلاستيكي اصفهان | بسته بندي پلاستيكي خشكبار | بسته بندي نايلوني  |پلاستيك بسته بندي  | صادرات بسته بندي پلاستيك  | توليد بسته بندي پلاستيكي  | پلاستيك براي بسته بندي

انواع بسته بندي پلاستيكي

در حقيقت بسته بندي پلاستيكي واژه اي عام بوده و انواع بسيار گوناگون و متفاوتي را شامل مي شود. انواع مختلف اين بسته بندي با صنايع متنوعي از جمله صنايع غذايي، دارويي، آرايشي، بهداشتي، كشاورزي، قطعه سازي و لوازم يدكي، الكترونيك، لوازم خانگي، لوازم تحرير و… در ارتباط است. از معروف ترين پلاستيك ها و نايلون هاي بسته بندي مي توان استرچ پالت، سلفون، OPP ،CPP، ترس، نايلون شيرينگ، و نايلون حبابدار را نام برد. برخي از آن ها از جنس پلي اتيلن (PE) بوده و برخي بر پايه پروپيلن (PP) توليد مي شوند. از جمله پلاستيك هايي كه از مواد اوليه پلي اتيلني تهيه مي شوند مي توان شيرينگ هاي رنگي و كاور نايلون حبابدار را نام برد. پلاستيك هاي پروپيلني نيز سلفون هاي غذايي، متالايز، لب چسب، و پاكت هاي بسته بندي نان، حبوبات، خشكبار و… را شامل مي شوند.

بسته بندي پلاستيكي | بسته بندي پلاستيكي مواد غذايي | بسته بندي پلاستيكي شفاف | بسته بندي پلاستيكي مشهد | بسته بندي پلاستيكي خرما | بسته بندي پلاستيكي زعفران | بسته بندي پلاستيكي لباس | بسته بندي پلاستيكي دستمال كاغذي | بسته بندي پلاستيكي اصفهان | بسته بندي پلاستيكي خشكبار | بسته بندي نايلوني  |پلاستيك بسته بندي  | صادرات بسته بندي پلاستيك  | توليد بسته بندي پلاستيكي  | پلاستيك براي بسته بندي

كليه محصولات پلاستيكي وزين پلاست قابليت سفارشي سازي داشته و در ابعاد، ضخامت، رنگ و چاپ دلخواه به صورت رول، كيسه و برش خورده توليد خواهند شد.

بسته بندي پلاستيكي | بسته بندي پلاستيكي مواد غذايي | بسته بندي پلاستيكي شفاف | بسته بندي پلاستيكي مشهد | بسته بندي پلاستيكي خرما | بسته بندي پلاستيكي زعفران | بسته بندي پلاستيكي لباس | بسته بندي پلاستيكي دستمال كاغذي | بسته بندي پلاستيكي اصفهان | بسته بندي پلاستيكي خشكبار | بسته بندي نايلوني  |پلاستيك بسته بندي  | صادرات بسته بندي پلاستيك  | توليد بسته بندي پلاستيكي  | پلاستيك براي بسته بندي

برخي از انواع نايلون هاي بسته بندي قابل توليد در وزين پلاست عبارتند از:

  • نايلون بسته بندي لوازم يدكي
  • نايلون بسته بندي علوفه
  • پلاستيك وكيوم
  • پلاستيك بسته بندي حبوبات
  • شيرينگ رنگي
  • فيلم استرچ
  • پاكت كاست دار
  • سلفون لب چسب دار
  • سلفون غذايي
  • كيسه اسباب بازي
  • پاكت بسته بندي نان
  • رول لمينتي فودگريد
  • كاور حبابدار مبلمان، اجاق گاز، ماشين لباسشويي…

 

 

منبع : www.vazinplast.com


برچسب: پلاستيك، بسته بندي، نايلون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۲:۵۰ توسط:ياسمن نادري موضوع:

مزايا بسته بندي با نايلون شيرينگ

در مقالات پيشين سايت به تعريف نايلون شيرينگ و بررسي كاربردهاي گسترده آن در صنعت بسته بندي پرداختيم. در اين نوشته قصد داريم كه مزايا استفاده از اين محصول را بررسي كنيم. در ادامه با اطلس پلاستيك همراه باشيد.

 


شفاقيت نايلون شيرينگ


مواد اوليه به كار رفته در توليد اين نايلون باعث ميشود كه زماني كه از شكل خميري به صورت نايلون در مي آيند به وسيله افت حرارت انجام گرفته توسط آب، داراي شفافيت و درخشندگي بالايي باشند. به همين جهت بسياري از شركت ها براي بسته بندي محصولات خود از اين نوع نايلون استفاده ميكنند. البته انواع كدر اين نايلون يافت ميشود كه ميتوان با چاپ روي آنها، تبليغات محصول خود را انجام داد.

مطالب پيشنهادي :

توليد كننده سيني يكبار مصرف كريستال
ليبل شيرينگ و كاربردهاي آن


دوخت پذيري بسيار مقاوم


در بسته بندي مواد غذايي لازم است كه بسته بندي در خلا باشد و هواي موجود در آن كاملا تخليه شود. به عنوان مثال زمان بسته بندي درپوش مواد لبني يا بطري هاي آب، اين نالون به دليل مقاومت بالايي كه دارد ميتواند به سادگي مورد استفاده قرار بگيرد و محصولات غذايي را وكيوم كند.


قيمت مناسب


امروزه با توجه به رقابت زيادي كه در توليدات مواد و بسته بندي آنها وجود دارد تمامي شركت ها به دنبال محصولاتي با كيفيت بالا اما قيمت پايين هستند كه بتوانند. در دنياي رقابت جاي پاي خود را تثبيت كند. اين نايلون قيمت خيلي مناسبي دارد. توليد كنندگان ميتوانند با استفاده از نايلون هاي اطلس پلاستبك قيمت نهايي محصولات خود را كاهش دهند و رضايت مشتريان خود را به دست بياورند.


حساسيت بالا به حرارت


در صنعت بسته بندي سرعت بالاي بسته بندي بسيار حائز اهميت است. حساسيت بالاي نايلون شيرينگ در برابر حرارت باعث شده است كه بتوان آن را به سادگي و تنها با حرارت كمي با استفاده از دستگاه شيرينگ پك براي بسته بندي استفاده كرد.

 

 

منبع : www.plasticatlas.ir


برچسب: پلاستيك، شيرينگ، نايلون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۳:۵۸ توسط:ياسمن نادري موضوع:

توليد كننده سيني يكبار مصرف كريستال

اين شركت به عنوان توليد كننده سيني يكبار مصرف كريستال توانسته است انواع مدل هاي اين محصول را در بازارهاي داخلي به خريدارهاي عرضه نموده است. مدل هاي مختلف اين محصول اعم از مدل هاي گرد، مربعي، مستطيلي و ساير طرح هاي جديد توليد مي شود و خريدارها مي توانند نمونه هاي مختلف آن را دريافت كنند.

كارخانه توليد كننده سيني يكبار مصرف

توليد كننده سيني يكبار مصرف

كارخانه هاي توليد ظروف يكبار مصرف در حوزه هاي مختلف مي توانند مدل هاي مختلفي از اين محصولات را وارد بازار كنند كه نمونه هاي مختلف آن مي تواند بخشي از نياز مردم را برطرف سازد.

توليد كننده هاي حوزه ظروف يكبار مصرف هر كدام محصول خاصي را تهيه و توليد مي كنند كه مي تواند در نوع خود يك محصول با كيفيت و كاربردي باشد.

ظروف يكبار مصرف كريستالي نيز از همين دسته است كه با تنوع در مدل هايي كه دارد مي تواند بخش هاي مختلفي از نياز هاي مصرف كننده ها را برطرف سازد.

يكي از مهم ترين مكان هايي كه استفاده كننده ظروف يكبار مصرف لوكس هستند، قنادي ها مي باشند.

اين مراكز اين محصولات را در حجم هاي عمده خريداري مي كنند و مي توانند در موارد مختلفي به كار ببرند. يكي از مهم ترين و كاربردي ترين محصولاتي كه توسط اين مراكز خريداري مي شود سيني كريستال يكبار مصرف است.

اين سيني هاي در تنوع بالايي توليد مي شوند و مي توانند با رنگ بندي هاي مختلف به دست خريدارها برسند.

 

مطالب پيشنهادي :

ليبل شيرينگ و كاربردهاي آن
موارد مصرف پلاستيك در زندگي

 

جديدترين مدل هاي ظروف يكبار مصرف لوكس

توليد كننده سيني يكبار مصرف

مدل هاي جديد ظروف يكبار مصرف لوكس مي تواند در مدل هاي فانتزي و شيك توليد شود تا مصرف كننده ها با رضايت بيشتري از اين محصولات استفاده كنند.

مسلما در استفاده هاي شخصي و ساير مكان هاي مصرف كننده مي بينيم كه انواع مختلفي از اين محصولات به كار گرفته مي شود.

ظروف كريستالي لوكس از كارايي و تنوع برخوردار هستند و به همين سبب از بازار فروش عالي برخوردار هستند. در بازار شاهد فروش انواع آن ها در نمونه هاي متنوع هستيم كه هر يك از آن ها داراي مشخصات منحصر به فرد و كاربرد مختلفي مي باشند. در اين جا موضوع مورد بحث سيني كريستالي است كه به سبب مزيت هايي كه دارد مورد توجه مشتريان زيادي قرار مي گيرد.

خريد عمده سيني كريستال براي شيريني

توليد كننده سيني يكبار مصرف

يكي از مهم ترين مزيت هايي كه سيني هاي كريستالي دارند اين است كه مي توان از آن ها به عنوان بسته بندي شيريني هاي خانگي استفاده نمود.

اين شيريني ها در كارگاه هاي مختلف شيريني پزي توليد مي شوند و از طرفي نياز مهمي كه دارند اين است كه با يك ظرف مناسب بسته بندي شوند.

روي اين ظروف عموما با سلفون هاي پلاستيكي شفاف پوشيده مي شود و به راحتي در دسترس خريدارها قرار مي گيرد.

 

 

 

منبع : www.plastchi.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۰:۵۶ توسط:ياسمن نادري موضوع:

ليبل شيرينگ و كاربردهاي آن

درج تبليغات و جلوه هاي بصري زيبا روي محصولات ميتواند كمك شاياني به فروش بيشتر محصول باشد. چاپ تبليغات و طرح هاي مختلف روي محصولات به شيوه هاي مختلفي انجام ميشود، يكي از اين راه ها چاپ روي بسته بندي محصولات است. همانطور كه در مقالات قبلي سايت اشاره كرديم، محصولات و اجناس مختلف را ميتوان با استفاده از نايلون شيرينگ بسته بندي كرد. ميتوان با استفاده از ليبل و نايلون شيرينگ طرح هاي خلاقانه اي را روي محصولات درج كنيم.

نحوه استفاده از ليبل نايلون شيرينگ


به منظور بسته بندي محصولات مختلف با اين محصول، ابتدا تكه هاي نازكي از ليبل را به انداره اي بتواند دور محصول و يا قسمتي از آن كه بايد بسته بندي شود مانند درب محصول را بپوشاند برش زده و به دور محصول مورد نظر پيچيده شده و به كمك كوره هاي حرارتي هدايت ميشود. از آنجايي كه نايلون شيرينگ در برابر حرارت بسيار حساس است، بلافاصله دچار جمع شدگي ميشود و محصول را درون خود جا ميدهد.

 


كوره هاي حرارتي يا دستگاه شيرينگ پك از روش هاي گوناگوني براي شيرينگ كردن بسته بندي استفاده ميكنند. روش هايي مانند استفاده از هواي داغ، تونل هاي بخار و اشعه مادون قرمز، انتخاب دستگاه هاي مختلف و روشهاي متفاوت بستگي زيادي به ضريب انقباض اين نايلون و جنس و ضخامت آن دارد.

 

مطالب پيشنهادي :

موارد مصرف پلاستيك در زندگي
كاربرد پلاستيك‌ها در صنعت كشاورزي


مزايا استفاده از ليبل شيرينگ


قابليت پلمپ كردن درب محصولات: برخي محصولات خوراكي از جمله بطري هاي نوشيدني يا ظرف سس و مربا بايد به گونه اي بسته بندي شوند كه اثرات باز شدن آن به سادگي قابل تشخيص باشد. به همين جهت ميتوان با استفاده از ليبل شيرينگ اين كار را به سادگي انجام داد.

 


محافظت در برابر اشعه UV: ميتوان از اين ليبل ها علاوه بر زيبايي بخشي به محصول به منظور حفاظت كالا هم استفاده كرد. بيشتر محصولات و خصوصا نوشيدني ها در صورتي كه در معرض نور خورشيد قرار بگيرند فاسد خواهند شد، به همين دليل روي اين محصول را با استفاده از انواع ليبل ضد اشعه UV ميپوشانند تا مدت ماندگاري آن را افزايش دهند.
سرعت بسته بندي: مدت زمان بسته بندي اجناس با استفاده از اين نايلون كمتر از 30 ثانيه به طول خواهد انجاميد. اين در حالي است كه اگر از دستگاه اتوماتيك استفاده كنيد اين زمان به نصف كاهش پيدا خواهد كرد.

 

 

منبع : www.plasticatlas.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۴:۵۸ توسط:ياسمن نادري موضوع:

موارد مصرف پلاستيك در زندگي

براي آشنايي بهتر با اين ماده لازم است بدانيد كه كلمه پلاستيك به موادي اطلاق مي‌شود كه در قالب‌هاي معيني ريخته شده، خم مي‌شوند و به شكل مورد نظر در مي‌آيند. مواد پلاستيك همان پليمرها و مواد مصنوعي هستند كه به كمك مواد پتروشيمي توليد شده و براي موارد مختلف به مصرف مي‌رسند.

انواع مختلفي از مواد پلاستيك وجود دارد كه در حال حاضر در دنيايي كه زندگي مي‌كنيم و حتي در منازل ما يافت مي‌شود و از آن‌ها استفاده مي‌كنيم.
با اين حال ماده اوليه مورد استفاده براي توليد هر كدام از اين مواد به كاربرد آن‌ها بستگي دارد. مواد پلاستيكي قابل استفاده در توليد هر كدام از اين محصولات قابل بازيافت بوده و نماد و كد عددي خاصي دارند.

مصرف پلاستيك در محصولات خانگي

صنعت توليد لوازم خانگي بخش عمده‌اي از توليد مواد پلاستيك را بر عهده دارد. آن‌ها مواد پلاستيك و پليمر را در ميزان انبوه استفاده مي‌كنند، تا جايي كه اگر نگاهي به اطراف خود بيندازيم، مشاهده خواهيم كرد كه اين محصولات زندگي ما را در بر گرفته است.

با تمام چالش‌ها و مضراتي كه آن‌ها براي محيط زيست و برخي موارد سلامتي انسان به وجود مي‌آورند، نمي‌توان افزايش زيبايي و كارايي آن‌ها را در طراحي محصولات خانگي ناديده گرفت.
در يخچال فريزرها، ماشين لباسشويي يا ظرفشويي، چرخ گوشت و بسياري از محصولات برقي ديگر نيز، از انواع مواد پلاستيك استفاده شده است. پلي آميدها، پلي كربنات، پلي استايرن، پلي اتيلن ترفتالات و محصولاتي مانند آن‌ها از جمله مواد اوليه مورد نياز براي توليد محصولات و لوازم خانگي هستند.

مواد مورد نياز در ساخت لوازم خانگي

لوازم پلاستيكي مانند سبدهاي آشپزخانه، تي يا جاروهاي پلاستيكي، سطل زباله و يا گلدان، ملزومات سرويس بهداشتي و يا حمام، همه و همه با استفاده از مواد پلاستيك ساخته شده‌اند.
بسياري از اين مواد به كمك پلي اتيلن، نايلون، پلي استايرن، پلي پروپيلن، پلي استر، پلي كربنات و پلي اورتان و اكريليك ساخته شده است كه با توجه به نوع مورد استفاده، بهره گيري از هر كدام متفاوت خواهد بود.

 

مطالب پيشنهادي :

كاربرد پلاستيك‌ها در صنعت كشاورزي
جوانب مثبت و منفي ظروف پلاستيكي غذا

موارد مصرف پلاستيك

محصولاتي كه به واسطه مواد پلاستيك گرانول و يا پلي اتيلن و پلي استر يا ساير مواد ساخته شده‌اند، در بخش‌هاي مختلفي به كار گرفته مي‌شوند.
دهه شصت ميلادي آغاز استفاده و جايگزيني مواد پلاستيك با بسياري از مواد ديگر مانند محصولات فلزي، چوبي، شيشه‌اي و يا طبيعي بود كه از آن‌ها به مقدار قابل توجهي استفاده مي‌شد.

به عنوان مثال بسياري از منسوجات در گذشته با استفاده از نخ، پنبه، پشم و يا ابريشم توليد مي‌شدند، با اين حال امروزه موادي مانند اكريليك، پلي استر و نايلون براي توليد لباس به كار مي‌رود.

كفش‌هايي كه در ابتدا توليد مي‌شدند با استفاده از مواد چرمي بودند، با اين حال امروزه از مواد پلاستيك براي ساخت انواع كفش‌هاي ورزشي از PVC و يا پلي اورتان استفاده مي‌شود.

در گذشته براي ساخت درب و پنجره‌ها از مواد فلزي و يا چوبي استفاده مي‌شد، در حالي كه امروزه PVC كاربرد بيشتري دارد.
علاوه بر آن براي ساخت بسته بندي مواد غذايي و توليد انواع ظروف از پلي استر يا انواع پلي پروپيلن و پلي اتيلن استفاده مي‌شود، در حالي كه در گذشته سراميك، شيشه و فلز رايج‌تر بوده است.

بسياري از محصولاتي كه در حال حاضر از آن‌ها استفاده مي‌شود، انواع PVC مي‌باشد، به عنوان مثال بسياري از عايق‌هاي الكتريكي و يا پوشش‌هاي صندلي كه براي ساخت انواع مبلمان به كار مي‌رود، لوله كشي‌هاي مورد نياز براي ساختمان‌ها و منازل نيز از جمله موارد مصرف آن‌ها به شمار مي‌آيد.

چرا استفاده از مواد پلاستيك رايج است؟

عدم وجود عوارض جانبي در اين مواد باعث مي‌شود تا در تماس با حلال‌ها، اسيدها، مواد قليايي و يا حتي ساير مواد شيميايي كمترين واكنش را نشان دهند. علاوه بر آن اگر به مدت طولاني در معرض رطوبت قرار گيرند، مانند انواع فلز در معرض زنگ زدگي قرار نمي‌گيرند يا شبيه مواد چوبي نيستند كه دچار مشكلاتي مانند پوسيدگي قرار گيرند.

اگرچه براي توليد يك قطعه فلزي لازم است تا از ماشين كاري نيز استفاده شود، با اين حال مواد پلاستيك اين امكان را ايجاد مي‌كنند تا بدون نياز به اين ماشين آلات و تنها به كمك قالب‌هاي تزريق پلاستيك، شكل مورد نظر توليد شود.

نايلون يك ماده سخت و مستحكم است كه هنگام انتقال قطعات در ماشين آلات استفاده مي‌شوند، به اين دليل كه ضريب اصطكاك كمي دارند.

عدم رسانايي در اين ماده باعث مي‌شود تا براي توليد انواع وسايل و ابزارآلات برقي يك گزينه مناسب و ايده آل باشد. مواد پلاستيكي زماني كه در نقطه ذوب مورد نظر قرار مي‌گيرند، قابل تغيير به شكل‌هاي مورد نظر هستند، از طرفي قابل بازيافت هستند و با كاهش هزينه‌هاي اوليه توليد اين قابليت را دارند كه مجددا به چرخه توليد بازگردند.

با توجه به دوام و مقاومت مواد پلاستيكي مي‌توان از آن‌ها براي توليد انواع منسوجات استفاده كرد، از طرفي به اين دليل كه در برابر انتقال حرارت عايق مناسبي هستند، در صنعت از آن‌ها براي ساخت ابزار، لوازم خانگي و يا درب و پنجره نيز استفاده مي‌شود.

تمام ويژگي‌هاي بيان شده، بخشي از قابليت‌هاي مواد پلاستيك گرانول و ديگر موادي است كه ماهيت پلاستيكي دارند، به همين دليل امروزه بسياري از صنايع نيازمند توليد اين مواد است، با اين حال لازم است كه مسئله بازيافت و جداسازي آن‌ها و عدم رها كردن هر گونه ماده پلاستيكي در طبيعت جدي گرفته شود، چرا كه باعث مي‌شود مصرف اين ماده تا حد قابل توجهي كاهش يافته و به حفظ محيط زيست كمك شود.
كيفيت گرانول در مواد بازيافتي اهميت ويژه‌اي دارد.

 

 

 

منبع : www.mavadplastic.ir


برچسب: پلاستيك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۶:۱۷ توسط:ياسمن نادري موضوع:

كاربرد پلاستيك‌ها در صنعت كشاورزي

استفاده از پلاستيك در كشاورزي به كشاورزان كمك كرده است تا توليد محصولات زراعي خود را افزايش دهند. با اين كار كيفيت آن را بهبود بخشيده و اثرات زيست محيطي فعاليت‌هايشان را كاهش دهند. پلاستيك اين امكان را فراهم مي‌كند تا سبزيجات و ميوه‌ها در هر فصلي كشت شوند. علاوه بر آن باعث مي‌شود تا محصولات كيفيت بهتري نسبت به ديگر محصولات داشته باشند.

 

راهكارهاي نو و پايدار:

به لطف كاربرد پلاستيك‌ها در صنعت كشاورزي، مي‌توان در مصرف آب صرفه جويي كرد.

حتي كاشت محصولات زراعي را در مناطق كويري امكان پذير نمود. لوله‌هاي آبياري پلاستيكي از هدر رفتن آب و مواد معدني جلوگيري مي‌كند، مي‌توان آب باران را در مخزن‌هاي ساخته شده از پلاستيك ذخيره كرد. همچنين نگهداري از محصولات زراعي در فضاهاي بسته مانند گلخانه‎ها يا پوشاندن خاك با يك لايه نازك پلاستيك (مالچ كشاورزي)، مصرف آفت كش‌ها و سموم را كاهش مي‌دهد. علاوه بر اين، ميزان انتشار آفت كش‌ها در اتمسفر به علت ثابت ماندن ميزان آفت كش‌ها برروي كاورهاي پلاستيكي يكسان مي‌ماند.

 

كاربرد پلاستيك‌ها در صنعت كشاورزي

كاربرد پلاستيك‌ها در صنعت كشاورزي و گلخانه

فرصت‌هاي بازيافت و بازيابي:

درانتهاي عمر مصرفي، پلاستيك‌هاي استفاده شده در صنعت كشاورزي مانند كاورهاي گلخانه‌ها را مي‌توان بازيافت كرد.

زماني كه پلاستيك‌ها از زمين جمع آوري مي‌گردد، قبل از آسياب شدن، اكسترود شدن، تبديل به گلوله شدن، شسته مي‌شوند تا عاري از هرگونه شن، علوفه و آفت كش‌ها شوئد. سپس اين مواد را مي‌توان در مصارف ديگر مانند توليد مبلمان مختص فضاي باز، مورد استفاده قرار داد. در مواردي كه امكان بازيافت وجود ندارد، مي‌توان از پلاستيك‌هاي استفاده شده در صنعت كشاورزي از طريق پروسه combustion-Co انرژي توليد كرد.

 

مطالب پيشنهادي :

جوانب مثبت و منفي ظروف پلاستيكي غذا
مزاياي مواد پلاستيك نسبت به فلز

 

كاربرد پلاستيك در گلخانه

كاربرد پلاستيك ها در گلخانه كشاورزي

گلخانه‌ها:

گلخانه‌ها مانند واحد‌هاي مراقبت ويژه هستند.

به لطف آن‌ها، گياهان در معرض نور خورشيد قرار گرفته و مي‌توانند در شرايط ايده آل طبق خواص فيزيولوژيكال رشد نمايند. يقيناً استفاده از گلخانه‌ها اين امكان را براي كشاورزان ايجاد مي‌كند كه براي محصول خود شرايطي كه براي رشد سريع‌تر و امن‎تر لازم است را فراهم كنند و از شرايطي كه به محصول آسيب مي‌رساند مانند دماهاي بسيار زياد يا كم و شرايط بيروني مخرب جلوگيري كنند.

 

تونل‌ها:

تونل‌ها هم به جز مواردي مانند پيچيدگي و ارتفاع، خصوصيات مشابه به گلخانه‌ها را دارند.

محصولات زراعي كه در تونل‌ها كشت مي‌شوند عبارتند از مارچوبه، هندوانه و غيره.

 

 

پوشاندن خاك با كاور پلاستيكي (مالچ كردن):

مالچ كردن يا پوشاندن خاك با يك لايه پلاستيك باعث حفظ رطوبت خاك از طريق كاهش تبخير آن مي‌شود.

اين موضوع همچنين شرايط دمايي مناسب را براي ريشه گياه مهيا مي‌سازد، از تماس گياه با زمين جلوگيري مي‌كند و با جلوگيري از رشد گياهان هرز مانع ايجاد رقابت بر سر منابع آبي و املاح، مي‌شود.

 

 

منبع : www.sadraaplast.com


برچسب: پلاستيك، كشاورزي، گلخانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۹:۰۴ توسط:ياسمن نادري موضوع:

جوانب مثبت و منفي ظروف پلاستيكي غذا

در اين مقاله به بررسي مزايا و مضرات ظروف پلاستيكي مخصوص غذا خواهيم پرداخت.در صورت تمايل ، اين مقاله را بخوانيد ، اميد است اطلاعات مفيدي در اين زمينه بدست آوريد.

غذايي كه ما دريافت مي كنيم ، مانند غذاي اجداد ما سالم نيست و دلايل زيادي براي آن وجود دارد.در اين دنياي سريع ، ما نياز داريم كه همه چيز سريع مثل غذاهاي بي ارزش در فست فودها انجام شود.استفاده از كودهاي ساخته شده از مواد شيميايي دليل عمده ديگر براي اين موضوع است.جدا از آن ، حتي اگر ميوه ها ، سبزيجات و محصولات ارگانيك كشت شوند ، آنها نيز با استفاده از پلاستيك ها آلوده مي شوند.

خوردن غذا ايمن و سالم خواهد بود ، فقط در صورتي كه از ابتدا تا انتها هيچ گونه دخالت مواد شيميايي يا عواملي كه باعث تغيير رفتار آن در سيستم انساني مي شود وجود نداشته باشد.اما امروزه اين به سختي امكان پذير است ، زيرا مواد غذايي در مرحله خاصي مانند توليد يا ذخيره سازي يا تحويل آلوده مي شوند.

مضرات مصرف ظروف پلاستيكي

از زمان پيدايش پلاستيك ها ، استفاده از فولادهاي ضد زنگ ، ظروف شيشه اي و فلزي براي نگهداري و بسته بندي به شدت كاهش يافته است.ظروف پلاستيكي مواد غذايي به دليل ماهيت متنوع ، قيمت مناسب و سهولت استفاده ، در طول سال ها محبوبيت زيادي كسب كرده اند.

ظروف پلاستيكي انواع مختلفي دارند.اين نوع تنوع باعث مي شود تا انتخاب بهتري براي افرادي كه نيازهاي ذخيره سازي متفاوتي دارند ، باشد. چند نمونه از ظروف پلاستيكي مورد استفاده در زندگي روزمره شامل قوطي ها ، بطري هاي ويني هاي پلاستيكي و ظروف پلاستيكي غذا است.

بسته بندي صحيح غذا به گونه اي كه بتواند براي مدت بيشتري تازه بماند فقط يكي از مزاياي استفاده از ظروف پلاستيكي مواد غذايي است.آنها در اشكال ، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي ارائه مي شوند.به راحتي در هر جايي قابل حمل هستند.غذاهاي جامد ، مايع و نيمه جامد نيز مي توانند در آن ذخيره شوند ، زيرا ضد نشت و محكم مي باشند.وقتي به ظروف پلاستيكي و سفره يكبار مصرف فكر مي كنيد ، به راحتي ، دوام و مقرون به صرفه بودن فكر مي كنيد.پلاستيك در همه جا وجود دارد.اما از آنجا كه بسياري از اختراعات علمي موافقان و مخالفاني دارند ، اين پلاستيك ها با وجود مفيد بودن نيز مضرات زيادي دارند.

 

مطالب پيشنهادي :

مزاياي مواد پلاستيك نسبت به فلز
بسته بندي پلاستيكي

معايب ظروف پلاستيكي غذا

خيلي بعيد است كه شما يك نياز را نام ببريد و يك ظرف پلاستيكي پيدا نكنيد كه نياز شما را برآورده كند.آيا فكر مي كنيد استفاده از ظروف غذاي آماده شما ، ظروف حاوي ماست و سس ها يا انواع مختلف ظروف ديگري كه براي بسته بندي مواد غذايي شما در نظر گرفته شده اند ، بي خطرند؟!

آنها هنگام سوختن ، گازهاي سمي توليد مي كنند و هوا را آلوده مي كنند.آنها وقتي دور ريخته مي شوند ، به راحتي تجزيه نمي شوند.در بسياري از موارد ، مردم بارها و بارها از ظروف و بطري هاي پلاستيكي استفاده مي كنند ، حتي اگر توصيه مي شود بعد از يكبار استفاده ، آنها دور بريزيد.مردم براي صرفه جويي در هزينه ها چنين كارهايي را انجام مي دهند ، اما در واقع اين مشكلات سلامتي ايجاد مي كند و هزينه هاي سنگين پزشكي را به همراه دارد.

هنگامي كه غذا در ظروف پلاستيكي ذخيره مي شود ، مواد شيميايي موجود در پلاستيك با غذا مخلوط شده و آن را سمي مي كند.عوارض جانبي فوراً آشكار نمي شوند ، اما در طولاني مدت قطعاً تهديد كننده زندگي هستند.بسياري از افراد توصيه مي كنند از پلاستيك هايي با درجه مواد غذايي مورد تأييد FDA استفاده كنيد كه قابل بازيافت و استفاده مجدد هستند.اما حتي مقدار كمي از مواد شيميايي هم خوب نيست.

راه حل اين است كه سوگند ياد كنيد تا از مصرف پلاستيك به هر شكل ، مانند بطري و ظروف پلاستيكي ، كيسه فريزر رولي و غيره خودداري كنيد.

دوستاني كه مي خواهند در اين رابطه اطلاعات بيشتري كسب كنند و يا قصد خريد سفره يكبار مصرف دارند ، با شركت حرير پلاست ، توليد كننده سفره يكبار مصرف ارتباط برقرار كنند.

 

 

منبع : www.harirplastic.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۹:۵۵ توسط:ياسمن نادري موضوع: