توليد محضولات پللاستيكي توليد محضولات پللاستيكي .

توليد محضولات پللاستيكي

مزايا بسته بندي با نايلون شيرينگ

در مقالات پيشين سايت به تعريف نايلون شيرينگ و بررسي كاربردهاي گسترده آن در صنعت بسته بندي پرداختيم. در اين نوشته قصد داريم كه مزايا استفاده از اين محصول را بررسي كنيم. در ادامه با اطلس پلاستيك همراه باشيد.

 


شفاقيت نايلون شيرينگ


مواد اوليه به كار رفته در توليد اين نايلون باعث ميشود كه زماني كه از شكل خميري به صورت نايلون در مي آيند به وسيله افت حرارت انجام گرفته توسط آب، داراي شفافيت و درخشندگي بالايي باشند. به همين جهت بسياري از شركت ها براي بسته بندي محصولات خود از اين نوع نايلون استفاده ميكنند. البته انواع كدر اين نايلون يافت ميشود كه ميتوان با چاپ روي آنها، تبليغات محصول خود را انجام داد.

مطالب پيشنهادي :

توليد كننده سيني يكبار مصرف كريستال
ليبل شيرينگ و كاربردهاي آن


دوخت پذيري بسيار مقاوم


در بسته بندي مواد غذايي لازم است كه بسته بندي در خلا باشد و هواي موجود در آن كاملا تخليه شود. به عنوان مثال زمان بسته بندي درپوش مواد لبني يا بطري هاي آب، اين نالون به دليل مقاومت بالايي كه دارد ميتواند به سادگي مورد استفاده قرار بگيرد و محصولات غذايي را وكيوم كند.


قيمت مناسب


امروزه با توجه به رقابت زيادي كه در توليدات مواد و بسته بندي آنها وجود دارد تمامي شركت ها به دنبال محصولاتي با كيفيت بالا اما قيمت پايين هستند كه بتوانند. در دنياي رقابت جاي پاي خود را تثبيت كند. اين نايلون قيمت خيلي مناسبي دارد. توليد كنندگان ميتوانند با استفاده از نايلون هاي اطلس پلاستبك قيمت نهايي محصولات خود را كاهش دهند و رضايت مشتريان خود را به دست بياورند.


حساسيت بالا به حرارت


در صنعت بسته بندي سرعت بالاي بسته بندي بسيار حائز اهميت است. حساسيت بالاي نايلون شيرينگ در برابر حرارت باعث شده است كه بتوان آن را به سادگي و تنها با حرارت كمي با استفاده از دستگاه شيرينگ پك براي بسته بندي استفاده كرد.

 

 

منبع : www.plasticatlas.ir


برچسب: پلاستيك، شيرينگ، نايلون،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۳:۵۸ توسط:ياسمن نادري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :