توليد محضولات پللاستيكي توليد محضولات پللاستيكي .

توليد محضولات پللاستيكي

نايلون شيرينگ چيست؟

نايلون شيرينگ يكي از پر كاربردترين محصولات در حوزه بسته بندي و نگهداري از كالا ها ميباشد. جنس اين محصول از پلي اتيلن ساخته شده است و در برابر تغييرات دمايي بين 160 تا 220 درجه تغيير حالت داده و با استفاده از آن ميتوان كالايي را كه بسته بندي آن را داريم وكيوم كرد. امروزه در اكثر صنايع بسته بندي دنيا از نايلون هاي شيرينگ استفاده ميكنند.

دستگاه هاي شيرينگ پك كجا كاربرد دارند؟

اگر قصد استفاده از دستگاه هاي شيرينگ پك را داريد بايد در نظر داشته باشيد كه براي استفاده از اين وسيله لازم است كه در ارتباط با انواع نايلون شيرينگ و رول هاي آن اطلاعات كسب نماييد. در اين مقاله قصد داريم هر چه كه جهت استفاده از اين نوع نايلون و دستگاه شيرينگ لازم است را به شما معرفي نماييم.

 



نايلون شيرينگ

نايلون شيرينگ به پلاستيكي گفته ميشود كه خاصيت شكل پذيري داشته و نسبت به تغييرات دمايي حساس ميباشد و براي ايزوله كردن بسته بندي به كار ميرود. به همين جهت اگر براي شما ايزوله بودن محصولات مهم است بايد نايلون ضخيم تري را تهيه نماييد.


نايلون شيرينگ تونلي

در صورتي كه از دستگاه شيرينگ پك تونلي استفاده ميكنيد، لازم است كه از نايلون شيرينگ تونلي استفاده نماييد.كه باعث ميشود كه نوع بسته بندي ثابت باشد و اين نوع نايلون اقتصادي تر هم هست.


سلفون شيرينگ

تفاوت نايلون و سلفون در اين مورد ميباشد كه سلفون ها جنسي نازك تر و شفاف تر دارند و مواد اوليه آنها كمي با نايلون شيرينگ تفاوت دارد. براي همين منظور در صورتي كه چنين بسته بندي اي را مد نظر داريد از سلفون شيرينگ استفاده نماييد.


قيمت نايلون شيرينگ به چه عواملي بستگي دارد؟
براي تعيين قيمت نايلون شيرينگ بايد به تمامي موارد و خصوصيت هاي آن توجه داشت مانند: عرض، ميزان شفافيت و برند آن. البته در بازار كنوني كمي سخت است كه قيمت ثابتي را براي اين محصولات در نظر گرفت. به همين جهت ميتوانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر با اطلس پلاستيك تماس حاصل فرماييد.

 

 

منبع : www.plasticatlas.ir


برچسب: پلاستيك، بسته بندي، شيرينگ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۹:۴۷ توسط:ياسمن نادري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :