توليد محضولات پللاستيكي توليد محضولات پللاستيكي .

توليد محضولات پللاستيكي

ليبل شيرينگ و كاربردهاي آن

درج تبليغات و جلوه هاي بصري زيبا روي محصولات ميتواند كمك شاياني به فروش بيشتر محصول باشد. چاپ تبليغات و طرح هاي مختلف روي محصولات به شيوه هاي مختلفي انجام ميشود، يكي از اين راه ها چاپ روي بسته بندي محصولات است. همانطور كه در مقالات قبلي سايت اشاره كرديم، محصولات و اجناس مختلف را ميتوان با استفاده از نايلون شيرينگ بسته بندي كرد. ميتوان با استفاده از ليبل و نايلون شيرينگ طرح هاي خلاقانه اي را روي محصولات درج كنيم.

نحوه استفاده از ليبل نايلون شيرينگ


به منظور بسته بندي محصولات مختلف با اين محصول، ابتدا تكه هاي نازكي از ليبل را به انداره اي بتواند دور محصول و يا قسمتي از آن كه بايد بسته بندي شود مانند درب محصول را بپوشاند برش زده و به دور محصول مورد نظر پيچيده شده و به كمك كوره هاي حرارتي هدايت ميشود. از آنجايي كه نايلون شيرينگ در برابر حرارت بسيار حساس است، بلافاصله دچار جمع شدگي ميشود و محصول را درون خود جا ميدهد.

 


كوره هاي حرارتي يا دستگاه شيرينگ پك از روش هاي گوناگوني براي شيرينگ كردن بسته بندي استفاده ميكنند. روش هايي مانند استفاده از هواي داغ، تونل هاي بخار و اشعه مادون قرمز، انتخاب دستگاه هاي مختلف و روشهاي متفاوت بستگي زيادي به ضريب انقباض اين نايلون و جنس و ضخامت آن دارد.

 

مطالب پيشنهادي :

موارد مصرف پلاستيك در زندگي
كاربرد پلاستيك‌ها در صنعت كشاورزي


مزايا استفاده از ليبل شيرينگ


قابليت پلمپ كردن درب محصولات: برخي محصولات خوراكي از جمله بطري هاي نوشيدني يا ظرف سس و مربا بايد به گونه اي بسته بندي شوند كه اثرات باز شدن آن به سادگي قابل تشخيص باشد. به همين جهت ميتوان با استفاده از ليبل شيرينگ اين كار را به سادگي انجام داد.

 


محافظت در برابر اشعه UV: ميتوان از اين ليبل ها علاوه بر زيبايي بخشي به محصول به منظور حفاظت كالا هم استفاده كرد. بيشتر محصولات و خصوصا نوشيدني ها در صورتي كه در معرض نور خورشيد قرار بگيرند فاسد خواهند شد، به همين دليل روي اين محصول را با استفاده از انواع ليبل ضد اشعه UV ميپوشانند تا مدت ماندگاري آن را افزايش دهند.
سرعت بسته بندي: مدت زمان بسته بندي اجناس با استفاده از اين نايلون كمتر از 30 ثانيه به طول خواهد انجاميد. اين در حالي است كه اگر از دستگاه اتوماتيك استفاده كنيد اين زمان به نصف كاهش پيدا خواهد كرد.

 

 

منبع : www.plasticatlas.ir


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۴:۵۸ توسط:ياسمن نادري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :