توليد محضولات پللاستيكي توليد محضولات پللاستيكي .

توليد محضولات پللاستيكي

مخازن آب پلي اتيلن در مقابل استيل

براي بسياري از افرادي كه در حال سرمايه گذاري براي مخزن آب يا ظرفيت ذخيره آب خود هستند ، انتخاب بين مخازن پلي اتيلن يا استيل است. براي كمك به شما در اين تصميم ، تعدادي از اين تفاوت ها را در زير جمع آوري كرده ايم.

مخازن آب استيل

مخازن آب استيل به طور معمول از فولاد گالوانيزه ، فولاد ساخته مي شوند و مخازني به سبك سنتي تر هستند كه مردم عادت دارند در محيط هاي روستايي اطراف استراليا ببينند.

مخازن آب استيل معمولاً از قبل ساخته و در محل ساخته مي شوند و در بسته هاي مسطح به محل حمل مي شوند. مخازن استيل بايد بر روي يك شن و ماسه آماده شده ساخته شوند كه در اطراف آن جمع شده باشد تا اطمينان حاصل شود كه هيچ تغيير و افتادي رخ نمي دهد ، زيرا اين امر باعث بي ثباتي مخزن مي شود.

به لطف پيچ و مهره طراحي مدولار مخازن آب فولادي ، مي توان آنها را تا ظرفيت هاي بسيار بزرگتر از مخازن آب پلي ساخت. به طور معمول حجم بيشتري از ذخيره آب مورد نياز است ، سرمايه گذاري در يك مخزن آب فولادي از لحاظ اقتصادي امكان پذيرتر است.

اگر قرار باشد از مخزن آب شرب براي آب آشاميدني استفاده شود ، مخزن استيل به آستر نياز دارد كه آب را تازه نگه مي دارد و از خوردگي آلياژهاي روي در فلز مخزن جلوگيري مي كند. تمام آسترها براي محصولات با تماس با آب آشاميدني مطابق با استانداردهاي درجه مواد غذايي طراحي شده اند.

مخازن آب پلي اتيلن

مخازن پلي اتيلن يا مخازن پلاستيكي معمولاً از پلاستيك پلي اتيلن ساخته مي شوند كه ماده اي درجه يك براي مواد غذايي است و به اين معني است كه مخازن به آستر نياز ندارند. پلي اتيلن به طور معمول در برابر اشعه ماورا بنفش تثبيت مي شود تا اطمينان حاصل شود كه پلاستيك در برابر آفتاب تجزيه نمي شود.

مخازن پلي به مكان كاملاً ساخته شده منتقل مي شوند و معمولاً به صورت يك تكه يا دو قطعه با درز جوش داده شده در وسط ساخته مي شوند. خريدهاي معمولي مخزن پلي آب بين 20000 ليتر و 25000 ليتر است ، اما در برخي شرايط مي توانند تا 50000 ليتر نيز توليد شوند.

مخازن پلي به طور معمول توسط يك سازنده پلاستيك آموزش ديده قابل تعمير است ، سرويسي كه اكثر تأمين كنندگان نيز در طول عمر مفيد مخزن شما ارائه مي دهند.

طول عمر و طول عمر

با تشكر از تكنيك هاي تثبيت UV ، مخازن پلي اتيلن عمر بسيار بيشتري نسبت به پلاستيك هاي معمولي دارند كه در معرض عناصر قرار مي گيرند ، اما به دليل استفاده از پلاستيك براي نگهداري آب ، تعداد مواد شيميايي قابل افزودن محدوديت دارد. اين بدان معناست كه مخازن با گذشت زمان هنوز به آرامي خراب مي شوند.

طول عمر مخازن آب استيل معمولاً بيشتر از مخازن پلي است ، زيرا در اثر تابش خورشيد ، فولاد تخريب نمي شود. با اين حال، مخازن استيل بدون آستر كه با آب با نمك زياد يا مواد شيميايي در ارتباط هستند ممكن است سريعتر از آنهايي كه داراي آستر هستند ، خورده شوند در صورتي كه به درستي تصفيه نشده يا گالوانيزه نشوند. تمام مخازن آب South Cross با 10 سال گارانتي ارائه مي شوند.

حفاظت در برابر آتش و مقاومت در برابر آتش

در حالي كه هم مخازن آب استيل و هم مخازن پلي آب مي توانند به عنوان مخازن آتش نشاني و براي محافظت در برابر آتش استفاده شوند ، اما فقط يكي از آنها در برابر آتش مقاوم است. با قرار گرفتن در معرض فونت آتش ، با خراب شدن پلاستيك ، مخازن پلي اتيلن تحت فشار گرما ذوب شده و سگك مي كنند ، كه باعث مي شود مخازن بعد از آن نقطه غير قابل استفاده شوند.

مخازن آب فولادي در برابر آتش مقاومت مي كنند ، و پس از عبور از جبهه آتش سوزي اغلب به نگه داشتن آب ادامه مي دهند ، كه مي تواند براي تلاش هاي آتش نشاني بسيار مهم باشد. اگر مخزن ذخيره آب استيل مجهز به آستر باشد ، ممكن است آستر در زير گرماي شديد نتواند خود را حفظ كند و مهم اين است كه يك نصب كننده يا متخصص مخزن قبل از استفاده از آن براي آب آشاميدني ، مخزن آب را بازرسي كند.

اثرات زيست محيطي

در پايان عمر آنها ، تفاوت قابل توجهي در نحوه استفاده مجدد يا دفع مخازن آب استيل و مخازن پلاستيكي وجود دارد.

از آنجا كه مخازن آب استيل از آلياژهاي فولاد ساخته مي شوند ، پس از عمر مفيد خود ، مي توان ذوب را ذوب و بازيافت كرد تا محصولات متنوعي ديگر ايجاد كند.

مخازن آب پلي در پايان عمر عملكردي مسئله بسيار دشواري دارند. از آنجا كه دليل اصلي نياز به دفع مخازن پلي است ، تخريب پلاستيك است ، اين بدان معني است كه بازيافت آن مشكل است و فقط در تعداد بسيار محدودي از محصولات قابل استفاده مجدد است. مخازن آب پلي به طور معمول در محل دفن زباله قرار مي گيرند.

رنگ ها و طراحي ها

با توجه به روند قالب گيري مخازن آب پلي ، آنها مي توانند در اشكال و اندازه هاي مختلف ساخته شوند ، به لطف slimline و انواع ديگر مخزن آب ، امكان دسترسي به آب باران را حتي براي افراد با فضاي محدود فراهم مي كند.

مخازن آب فولادي به طور معمول فقط در مخازن گرد بزرگتر موجود است ، اما به طور معمول در تمام رنگهاي استاندارد Colorbond either يا به ورق ها متصل مي شوند ، يا پودر كارخانه اي كه قبل از ساخت به ورق هاي مخزن پوشانده شده اند ، موجود است.

حكم

مخازن آب پلي براي افرادي كه به دنبال گزينه ارزانتري هستند ، يا براي فضاي مناسب به چالش كشيده مي شوند ، يا به دنبال ذخيره كمتر آب هستند ، مناسب تر است. با افزايش نياز به حجم بيشتري از آب ، يا اگر مخزن براي حفاظت از آتش سوزي يا سرمايه گذاري طولاني مدت باشد ، مخازن آب فولادي گزينه مناسب تري مي شوند.


برچسب: مخرن آب شرب، مخزن آب، مخزن پلي اتيلن، مخزن استيل،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۴:۳۳ توسط:ياسمن نادري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :