توليد محضولات پللاستيكي توليد محضولات پللاستيكي .

توليد محضولات پللاستيكي

عملي ترين راه حل هاي مديريت آب چيست؟

از آنجايي كه اكنون به خوبي و واقعاً در مسير تابستان و فصل آتش سوزي هستيم، بسيار مهم است كه اكنون اقداماتي را انجام دهيد كه به مديريت ذخيره آب شما در طول فصل بسيار خشك ديگري كمك كند. در گلوبال تانكز، ما در زمينه يافتن بهترين راه حل هاي مديريت آب و مخازن ذخيره آب براي جوامع روستايي، مزارع و مشاغل كشاورزي، سال ها تجربه داريم. در ادامه بخوانيد تا بياموزيد چگونه مي توانيد از سيستم هاي مديريت خشكسالي خود بيشترين بهره را ببريد:

اكنون ممكن است زمان يك منطقه مهار سهام باشد

اگر در يك مزرعه زندگي مي‌كنيد يا آن را مديريت مي‌كنيد، احتمالاً در مورد يك منطقه نگهداري سهام يا SCA شنيده‌ايد. بدون هيچ پايان تضميني براي خشكسالي، اكنون زمان آن است كه اگر قبلاً آن را نداريد، به طور جدي ايجاد SCA را در نظر بگيريد. در طول خشكسالي، SCA به شما امكان مي‌دهد استراحت كرده و از پادوك‌هاي خود نگهداري كنيد و خاك به دليل شرايط خشك فرسايش نمي‌يابد. علاوه بر اين مزايا، در صورتي كه نياز به بازسازي حصارها يا سازه ها در مزرعه خود به دنبال آتش سوزي داشته باشيد، SCA بسيار سودمند است و زمان و منابع صرف شده براي آبياري، نگهداري و تغذيه جانوران خود را كاهش مي دهد. اطمينان حاصل كنيد كه منطقه نگهداري انبار شما داراي منبع ثابتي از آب خنك در يك فرورفتگي است .

به طور متوسط ​​بايد 6 ليتر در روز، به ازاي هر گوسفند يا 50 ليتر در روز براي هر راس گاو برنامه ريزي كنيد.

نمودار راه حل مديريت آب عملي روتومولدينگ جهاني

آب سد خود را به طور موثر مديريت كنيد

هنگام جمع آوري و ذخيره آب در يك سد، عوامل مختلفي براي حفظ كيفيت آب خوب بايد در نظر گرفته شود. عدم رعايت شيوه هاي خوب مي تواند منجر به بدتر شدن سريع استاندارد آب شما شود. در زير برخي از بهترين شيوه هاي مديريت آورده شده است:

  • سدهاي موجود در اموال خود را حصار بكشيد تا از هجوم دام هاي خود به داخل آب و دفع مدفوع جلوگيري كنيد. به جاي آن، آب را به داخل فرورفتگي ها پمپ كنيد .
  • مطمئن شويد كه پوشش گياهي سالم و كافي در اطراف حوضه سد خود داريد. اين باعث مي شود خاك شما پايدار بماند كه به نوبه خود كيفيت آب را بهبود مي بخشد.
  • پوشش خوب زمين همچنين به جلوگيري از فرسايش و فيلتر كردن آلاينده ها قبل از ورود به سد شما كمك مي كند. از انواع چمن، شبدر و گياهان زميني استفاده كنيد.
  • بادشكن هاي قوي در اطراف سدهاي خود ايجاد كنيد تا ميزان آب از دست رفته از طريق تبخير را كاهش دهيد. بهترين موقعيت براي بادشكن معمولا در مجاورت سد شماست و توصيه مي كنيم از درختان كاج، اقاقيا و اكاليپت استفاده كنيد.

مخزن آب خود را آماده كنيد

فصل خشكسالي زماني است كه شما به احتمال زياد به مخزن ذخيره آب خود براي هر تعداد استفاده نياز داريد . اكنون زمان خوبي است تا بررسي كنيد كه آيا مخزن شما نياز به لجن زدايي دارد يا خير. داخل مخزن خود را بررسي كنيد تا بررسي كنيد كه آيا رسوب انباشته شده است يا حتي ممكن است متوجه وجود رسوب در جريان آب خود شده باشيد. اگر مخزن شما نياز به لجن زدايي دارد، مي توانيد بدون تخليه آب از مخزن خود با استفاده از يك قيف معكوس در انتهاي شلنگ خود و كشيدن آن در امتداد كف مخزن اين كار را انجام دهيد.

مخازن آب نيز يكي از موثرترين منابع آب در مورد آتش سوزي در بوته ها هستند. با اطمينان از پاكسازي تمام پوشش گياهي و زباله از كل منطقه اطراف مخزن خود، براي فصل آتش سوزي آماده شويد. اين از گسترش آتش به سمت مخزن شما و مسدود كردن دسترسي جلوگيري مي كند. همچنين بسيار مهم است كه فضاي اطراف مخزن ذخيره آب خود را در صورتي كه خدمات آتش نشاني محلي شما نياز به دسترسي به منبع آب با كاميون خود داشته باشند، تميز نگه داريد. با تيم ما صحبت كنيد تا مطمئن شويد كه اتصالاتي داريد كه آتش نشانان محلي شما مي توانند به آن متصل شوند.

مخازن ذخيره آب پلي ما در 30 رنگ مختلف و طيف وسيعي از اندازه ها با بزرگترين و بهترين مخازن ما تا 23500 ليتر آب (45000 ليتر در ويكتوريا) را در خود جاي مي دهند. ما در ارائه راه حل هاي مديريت آب به املاك روستايي در سراسر استراليا متخصص هستيم. اگر در مورد مخازن ذخيره آب ما سؤالي داريد يا مي خواهيد در مورد خدمات و مراحل نصب ما بيشتر بدانيد، همين امروز با يكي از اعضاي تيم دوستانه ما تماس بگيريد!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۷:۵۰ توسط:ياسمن نادري موضوع:

تحقيق در مورد مديريت پسماند پلاستيك

IMG_0411.JPG

مديريت ضايعات پلاستيكي يك موضوع پيچيده است و دامنه چالش ها بسيار دلهره آور است. در صورت عدم اقدام فوري ، 150 ميليون تن پلاستيك در اقيانوس امروز مي تواند در كمتر از يك دهه به 250 ميليون تن برسد.

با اين وجود ، پيشرفت هاي شگرفي در حال انجام است. اجراي عملي مديريت پسماند موثر ، نشت ضايعات پلاستيك را كاهش مي دهد ، توليد ناخالص داخلي را افزايش مي دهد ، افراد را سالم تر مي كند ، شغل ايجاد مي كند و انتشار سموم و كربن را كاهش مي دهد.

اين پنج گزارش مروري عميق بر چالش هاي جهاني و راه حل هاي جسورانه ارائه مي دهد.  

شماره 5:  رويكردهاي غير رسمي نسبت به اقتصاد دايره اي - يادگيري از بخش بازيافت پلاستيك در هند

اقتصاد بازيافت غيررسمي جزء اساسي مديريت پسماند پلاستيك است. اين گزارش نشان مي دهد كه چگونه بازيگران غير رسمي در كشورهاي در حال توسعه با موفقيت در جمع آوري ، تجارت و بازيافت زباله هاي پلاستيكي مشاركت كرده اند. اين بخش غير رسمي متشكل از مشاغل كوچك و افراد خود اشتغالي است كه به رسميت شناخته شده اند يا هيچ سرمايه گذاري ندارند. 

اين گزارش تلاش مي كند تا چالش ها و فرصت ها را در جهت رفع نگراني هاي مربوط به بسته بندي انعطاف پذير پس از مصرف كننده برجسته كند. با توجه به زمينه زيرساخت هاي ضعيف جمع آوري زباله و فناوري هاي محدود بازيافت ، اين گزارش بينش هاي موجود در زمين را به اشتراك مي گذارد تا بر راه حل هاي هدايت شده براي وضعيت پسماند انعطاف پذير پس از مصرف برف برفي در آسيا تأثير بگذارد.

شماره 3: چشم انداز جهاني مديريت پسماند

GWMO اولين ارزيابي جامع ، بي طرفانه و عميق از مديريت پسماند جهاني است. اين مجموعه جمعي از دانش علمي اخير را منعكس مي كند و از كار متخصصان برجسته و مجموعه وسيعي از تحقيقات انجام شده در داخل و خارج از سيستم سازمان ملل متحد استفاده مي كند. شش فصل به خواننده در مورد روندها ، تجزيه و تحليل در مورد حكومتداري و مكانيزم هاي مالي ، و ارائه مشاوره اين نام مجاز نمي باشد در مورد راه هاي آينده.

شماره 2: موج بعدي - استراتژي هاي سرمايه گذاري براي درياهاي بدون زباله

اين گزارش تجزيه و تحليل جامعي از موضوع ورود زباله هاي پلاستيكي به اقيانوس ارائه مي دهد. اين مقاله برخي از راه حل ها و فناوري هاي موجود را بررسي مي كند و منتظر ايجاد چارچوبي براي ايجاد همكاري و نوآوري بيشتر در راه حل هاي بلند مدت است. مداخلات پيشنهادي مبتني بر علم قوي و تلاش هاي هماهنگ افراد ، مشاغل ، دولت ها و سازمان هاي جامعه مدني است.

شماره 1: اقتصاد پلاستيك جديد: تجديد نظر در آينده پلاستيك ها

اين گزارش تقاطع اين دو موضوع را به ويژه براي پلاستيك و بسته بندي پلاستيك بررسي مي كند: چگونه مي توان در طول توليد گسترده بسته بندي پلاستيكي جهاني و زنجيره ارزش پس از استفاده ، و همچنين با دولت ها و سازمان هاي غيردولتي به تغييرات سيستميك براي غلبه بر بن بست ها دست يافت. اقتصاد پلاستيك امروز به منظور حركت به مدل دايره اي تر؟

اگر اين پست را خوش آيند بود ، لطفاً به اشتراك بگذاريد تا ديگران در راه حل مشاركت كنند. 


برچسب: يكبار مصرف، پسمانده، بازيافت، پلاستيك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۲:۳۵ توسط:ياسمن نادري موضوع: