توليد محضولات پللاستيكي توليد محضولات پللاستيكي .

توليد محضولات پللاستيكي

توليد كننده نايلون استرچ 5 لايه

توليد كننده نايلون استرچ 5 لايه در ايران مي باشد كه قابليت كشساني هر 1 متر تا 10 متر را دارد يعني خاصيت كشساني 1000% كه مزاياي بسياري زيادي نسبت به نمونه هاي عادي پلاستيك استرچ بسته بندي دارد .

مزاياي استرچ 5 لايه نسبت به استرچ هاي عادي چيست ؟

نايلون استرچ 5 لايه قابليت كشساني بسيار بالاتري نسبت به نمونه هاي عادي دارد كه باعث مي شود ميزان مصرف توليدي يا صنف شما از اين نوع پلاستيك كاهش يابد كه همين امر باعث كاهش هزينه هاي شما به صورت چشم گيري براي تهيه اين نوع از پلاستيك مي شود .

قيمت نايلون استرچ 5 لايه : قيمت استرچ 5 لايه تفاوت چنداني با نمونه هاي عادي استرچ ندارد ، در هر صورت قابليت كشساني چند برابر هزينه هاي شما براي تهيه پلاستيك استرچ را كاهش خواهد داد .

 

كيفيت چسبندگي

يكي از مهم ترين عوامل در توليد نايلون استرچ قابليت چسبندگي بالاي آن است ، كه اين مورد به صورت تضميني و حتي با قابليت سفارش سازي ميزان چسبندگي به مشتريان ارائه مي شود .

 

مطالب پيشنهادي :

سفره يكبار مصرف
مواد اوليه ظروف يكبار مصرف

 

 

مشاهده كيفيت توليد به صورت حضوري و ثبت سفارش بعد از اطمينان خاطر

براي مشاهده كيفيت كاري و دريافت اطمينان خاطر 100% مي توانيد به صورت حضوري به دفتر مركزي سر زده و يكي از فيلم هاي استرچ موجود در شركت را انتخاب كرده و كيفيت كشساني و چسبندگي آن را تست كنيد ، همينطور براي سفارشات حجم بالا امكان بازديد از كارخانه و مشاهده مراحل توليد و تست يكي از نمونه هاي توليد شده نيز وجود دارد ، همينطور بعد از تحويل بار نيز مي توانيد يكي از رول ها را انتخاب كرده و تست كيفيت را انجام دهيد و بعد از آن بار را تحويل گرفته و مبلغ مانده را تسويه كنيد .

گروه توليد تمامي محصولات توليد شده را با تضمين كيفي به مشتريان ارائه مي دهد و در صورت هر گونه مشكلي و تغييري با توجه به قرار داد تنظيم شده وجود داشته باشد به قيد شرط بار توليد شده را مرجوع كرده و تمامي هزينه ها را به مشتري باز خواهد گرداند .

 

توليد در تمام ابعاد ضخامت ها

هيچ محدوديتي در توليد وجود نداشته و شما عزيزان مي توانيد ضخامت توليد ، ابعاد توليد و حجم و متراژ رول ها را سفارش سازي كنيد ، همينطور براي كاهش هزينه ها مشاوران ما مشاورات تكميلي به شما ارائه خواهند داد .

پلاستيك مصرفي ترين محصول موجود در جهان مي باشد و هيچ توليد كننده عاقلي به فكر يك بار سفارش از مشتري نمي باشد.

 

صادرات انواع پلاستيك به تمام كشور هاي اروپايي و آسيايي

توليدي  با اصلي ترين شريك تجاري ايران يعني تركيه قرداد هاي بسياري زيادي با كارخانه جات بومي آن ها بسته است و افتخار همكاري با صنايع آلماني براي بسته بندي محصولات را نيز داشته است ، با تمام كشور هاي همسايه يعني عراق ، افغانستان ، پاكستان ، تركيه ، ارمنستان و … همكاري داشته اما سفارشات اروپايي تنها به يك كشور يعني آلمان خلاصه مي شود .

مي توانيد براي مشاهده نمونه هاي صادراتي بعد از هماهنگي با ما به سراغ فرد مصرف كننده رفته و نمونه هاي را مشاهده كنيد تا اطمينان خاطر داشته باشيد . ( براي دريافت اطلاعات تكميلي در رابطه با صادرات پلاستيك شرايط و ضوابط اينجا را كليك كنيد  )

 

منبع : www.saniplastmehr.com


برچسب: پلاستيك، نايلون استرچ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۴:۳۷ توسط:ياسمن نادري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :