توليد محضولات پللاستيكي توليد محضولات پللاستيكي .

توليد محضولات پللاستيكي

تحقيق در مورد مديريت پسماند پلاستيك

IMG_0411.JPG

مديريت ضايعات پلاستيكي يك موضوع پيچيده است و دامنه چالش ها بسيار دلهره آور است. در صورت عدم اقدام فوري ، 150 ميليون تن پلاستيك در اقيانوس امروز مي تواند در كمتر از يك دهه به 250 ميليون تن برسد.

با اين وجود ، پيشرفت هاي شگرفي در حال انجام است. اجراي عملي مديريت پسماند موثر ، نشت ضايعات پلاستيك را كاهش مي دهد ، توليد ناخالص داخلي را افزايش مي دهد ، افراد را سالم تر مي كند ، شغل ايجاد مي كند و انتشار سموم و كربن را كاهش مي دهد.

اين پنج گزارش مروري عميق بر چالش هاي جهاني و راه حل هاي جسورانه ارائه مي دهد.  

شماره 5:  رويكردهاي غير رسمي نسبت به اقتصاد دايره اي - يادگيري از بخش بازيافت پلاستيك در هند

اقتصاد بازيافت غيررسمي جزء اساسي مديريت پسماند پلاستيك است. اين گزارش نشان مي دهد كه چگونه بازيگران غير رسمي در كشورهاي در حال توسعه با موفقيت در جمع آوري ، تجارت و بازيافت زباله هاي پلاستيكي مشاركت كرده اند. اين بخش غير رسمي متشكل از مشاغل كوچك و افراد خود اشتغالي است كه به رسميت شناخته شده اند يا هيچ سرمايه گذاري ندارند. 

اين گزارش تلاش مي كند تا چالش ها و فرصت ها را در جهت رفع نگراني هاي مربوط به بسته بندي انعطاف پذير پس از مصرف كننده برجسته كند. با توجه به زمينه زيرساخت هاي ضعيف جمع آوري زباله و فناوري هاي محدود بازيافت ، اين گزارش بينش هاي موجود در زمين را به اشتراك مي گذارد تا بر راه حل هاي هدايت شده براي وضعيت پسماند انعطاف پذير پس از مصرف برف برفي در آسيا تأثير بگذارد.

شماره 3: چشم انداز جهاني مديريت پسماند

GWMO اولين ارزيابي جامع ، بي طرفانه و عميق از مديريت پسماند جهاني است. اين مجموعه جمعي از دانش علمي اخير را منعكس مي كند و از كار متخصصان برجسته و مجموعه وسيعي از تحقيقات انجام شده در داخل و خارج از سيستم سازمان ملل متحد استفاده مي كند. شش فصل به خواننده در مورد روندها ، تجزيه و تحليل در مورد حكومتداري و مكانيزم هاي مالي ، و ارائه مشاوره اين نام مجاز نمي باشد در مورد راه هاي آينده.

شماره 2: موج بعدي - استراتژي هاي سرمايه گذاري براي درياهاي بدون زباله

اين گزارش تجزيه و تحليل جامعي از موضوع ورود زباله هاي پلاستيكي به اقيانوس ارائه مي دهد. اين مقاله برخي از راه حل ها و فناوري هاي موجود را بررسي مي كند و منتظر ايجاد چارچوبي براي ايجاد همكاري و نوآوري بيشتر در راه حل هاي بلند مدت است. مداخلات پيشنهادي مبتني بر علم قوي و تلاش هاي هماهنگ افراد ، مشاغل ، دولت ها و سازمان هاي جامعه مدني است.

شماره 1: اقتصاد پلاستيك جديد: تجديد نظر در آينده پلاستيك ها

اين گزارش تقاطع اين دو موضوع را به ويژه براي پلاستيك و بسته بندي پلاستيك بررسي مي كند: چگونه مي توان در طول توليد گسترده بسته بندي پلاستيكي جهاني و زنجيره ارزش پس از استفاده ، و همچنين با دولت ها و سازمان هاي غيردولتي به تغييرات سيستميك براي غلبه بر بن بست ها دست يافت. اقتصاد پلاستيك امروز به منظور حركت به مدل دايره اي تر؟

اگر اين پست را خوش آيند بود ، لطفاً به اشتراك بگذاريد تا ديگران در راه حل مشاركت كنند. 


برچسب: يكبار مصرف، پسمانده، بازيافت، پلاستيك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۲:۳۵ توسط:ياسمن نادري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :