توليد محضولات پللاستيكي توليد محضولات پللاستيكي .

توليد محضولات پللاستيكي

سفره يكبار مصرف

در سال هاي اخير، پيشرفت تكنولوژي و تمايل مردم به زندگي راحت تر باعث ورود لوازم و تجهيزات يكبار مصرف مختلفي به بازار شده است. يكي از اين محصولات كه خصوصا كمك زيادي به خانم هاي خانه دار كرده است، سفره يكبار مصرف نايلوني مي باشد. عدم نياز به پاك كردن، آسان مصرف بودن و تنوع در طرح و رنگ باعث شده تا اين محصول خيلي سريع به پاي ثابت سبد مصرفي خانوار تبديل شود.

 قيمت سفره يكبار مصرف نايلوني، دستگاه توليد سفره يكبار مصرف نايلوني، سفره يكبارمصرف پلاستيكي ، سفره يكبار مصرف رولي پلاستيكي ، سفره يكبارمصرف نايلون چاپي ،سفره پلاستيكي ، فروش سفره نايلوني

انواع سفره يكبار مصرف

سفره هاي يكبار مصرف در انواع پلي اتيلني، كاغذي و OPP به مشتريان محترم عرضه مي شوند. در اين ميان، سفره هاي پلي اتيلني يا همان نايلوني را مي توان اولين و پرمصرف ترين نوع آن ها دانست. اين سفره ها در دو نوع نازك و ضخيم در بازار موجود هستند. نوع نازك آن ضخامت كمتري داشته و براي استفاده روزانه در منزل، سفر، گردش و… مناسب است. اما نوع ضخيم تر يا مجلسي معمولا در مراسم و مجالس رسمي تر مورد استفاده قرار مي گيرد. سفره يكبار مصرف نايلوني اغلب در متراژهاي 20، 25، 30، 35 و 50 متري توليد مي شوند اما امكان سفارشي سازي ابعاد طبق درخواست مشتري وجود دارد.

 

مطالب پيشنهادي :

سفره يكبار مصرف
مواد اوليه ظروف يكبار مصرف

 

 قيمت سفره يكبار مصرف نايلوني، دستگاه توليد سفره يكبار مصرف نايلوني، سفره يكبارمصرف پلاستيكي ، سفره يكبار مصرف رولي پلاستيكي ، سفره يكبارمصرف نايلون چاپي ،سفره پلاستيكي ، فروش سفره نايلوني

كيفيت سفره يكبار مصرف

ضخامت مناسب، شفافيت و كدر نبودن، كيفيت چاپ و رنگ، و كيفيت بسته بندي نكاتي هستند كه هنگام خريد سفره يكبار مصرف نايلوني بايد به آن ها توجه كنيد. استفاده از مواد اوليه مرغوب و درجه يك در توليد اين محصول بسيار مهم است، چرا كه در صورت استفاده از مواد نامرغوب و تماس مواد غذايي با آن، سلامت مصرف كننده به خطر خواهد افتاد. وجه تمايز سفره هاي يكبار مصرف وزين پلاست با ساير محصولات مشابه، استفاده از مواد فود گريد در توليد آن هاست. به اين ترتيب در صورت تماس مواد غذايي با سفره، مشكلي از نظر بهداشتي به وجود نخواهد آمد.

قيمت سفره يكبار مصرف نايلوني، دستگاه توليد سفره يكبار مصرف نايلوني، سفره يكبارمصرف پلاستيكي ، سفره يكبار مصرف رولي پلاستيكي ، سفره يكبارمصرف نايلون چاپي ،سفره پلاستيكي ، فروش سفره نايلوني

سفره طلاكوب و نقره كوب

چنان چه قصد استفاده از سفره يكبار مصرف در مجالس رسمي را داريد، پيشنهاد ما به شما استفاده از سفره هاي طلاكوب و نقره كوب است. اين سفره ها نسبت به انواع معمولي ضخيم تر بوده و طرح هاي مجلسي تري دارند. اين محصول داراي زمينه تك رنگ با رنگ هاي جذاب و زيباست كه روي آن طرح هايي به رنگ طلايي يا نقره اي چاپ مي شود. چاپ اين رنگ ها در مجموعه وزين پلاست با استفاده از دستگاه چاپ هليو انجام مي پذيرد كه باعث مي شود طرح ها برجسته تر به نظر برسند و جلوه شكيل تري را براي مجالس شما به ارمغان بياورند. سفره هاي طلا و نقره كوب بر خلاف سفره هاي معمولي فاقد پرفراژ بوده تا بدون نگراني از بابت مشخص شدن محل پرفراژ در وسط سفره بتوانيد آن را به اندازه نياز خود برش دهيد.

ويژگي‌ها و تمايز اين محصول نسبت به ديگر محصولات مشابه در بازار
- فرايند توليد اين محصول با دستگاه سه لايه روز دنيا انجام مي‌شود كه همين سبب محكم بودم و براق بودن آن مي‌شود.
- رنگ‌هاي استفاده شده براي زمينه اين محصول بسيار با كيفيت بوده و تنوع خيلي بالايي دارند كه مي‌توانيد با سرويس آشپزخانه خود، رنگ آن را ست كنيد.
براي چاپ اين محصول رنگ طلايي و نقره‌‌اي درجه يك استفاده شده و با دستگاه هليو اين عمل انجام مي‌شود كه همين سبب مي‌شود كه رنگ طلايي و نقره‌اي به صورت برجسته روي سفره خلق شوند و چاپ زيباتري داشته باشيد.


برچسب: پلاستيك، سفره يكبار مصرف، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۰:۰۶ توسط:ياسمن نادري موضوع:

مواد اوليه ظروف يكبار مصرف

امروزه استفاده از ظروف يكبار مصرف بين مردم بسيار رايج شده است.بسياري از افراد در جشن ها،ميهماني ها و يا براي پخش نذري از ظروف يكبار مصرف استفاده ميكنند.

البته در بيمارستان ها ، ادارات و حتي برخي از رستوران ها نيز به دليل سرعت و سهولت در كارها از ظروف يكبار مصرف استفاده ميشود.

اما آيا ميدانيد براي توليد اين ظروف از چه موادي استفاده ميشود.

در اين مقاله قصد داريم در رابطه با مواد تشكيل دهنده ظروف يكبار مصرف مطالبي را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.

اگر مايل به كسب اطلاعات در اين زمينه هستيد با ما تا پايان اين مقاله همراه باشيد.

ظروف يكبار مصرف پلي استايرن

ظروف يكبار مصرف پلي استايرن

پلي استايرن پليمري است شفاف و سخت كه قيمت ارزاني دارد.به دليل همين ويژگي ها از اين پليمر براي ساخت ليوان و ظروف يكبار مصرف استفاده ميشود.

ظروف ساخته شده از پلي استايرن به عنوان پركاربردترين انواع ظروف محسوب ميشوند.

پلي اتيلن و پلي پروپيلن از ديگر پليمرهايي هستند كه براي ساخت ظروف يكبار مصرف از آنها استفاده ميشود.

ظروف يكبار مصرف پروپيلن براي غذاي داغ مناسبند،چراكه اين ظروف به دليل استفاده از پليمر پروپيلن در ساختار آنها در صورت داغ شدن با مواد غذايي داخلشان واكنش شيميايي نميدهند و از اين جهت بي خطرند.

امروزه از مواد پلي استايرن و پلي اتيلن ، به دليل مضراتي كه دارند كمتر براي ساخت ظروف يكبار مصرف استفاده ميشود و بيشتر توليدكنندگان با شناخت مضرات اين دو پليمر و شناخت مزاياي پليمر پلي پروپيلن ، اقدام به توليد ظروف يكبار مصرف از جنس پروپيلن نموده اند.

ظروف يكبار مصرف گياهي

ظروف يكبار مصرف گياهي

ظروف گياهي امروزه جاي ظروف پلاستيكي را گرفته اند چراكه در ظروف يكبار مصرف گياهي در مقايسه با ظروف پلاستيكي از مواد مضر كمتري استفاده ميشود.

براي توليد ظروف يكبار مصرف گياهي از مواد اوليه طبيعي مانند نشاسته ، نيشكر ، ذرت ، كاه ، ساقه هاي گندم، جو و … استفاده ميشود ، از اين جهت اين ظروف با طبيعت سازگاري بيشتري داشته و پس از 6 ماه تجزيه شده و به طبيعت بازميگردند در حالي كه ظروف پلاستيكي چندين سال طول ميكشد تا به طبيعت بازگردند.

از ديگر مزاياي استفاده از ظروف يكبار مصرف گياهي ميتوان به موارد زير اشاره نمود.

  • عدم واكنش بين ظروف يكبار مصرف و ماده غذايي
  • عاري از هرگونه مواد سمي
  • وابسته نبودن به مواد اوليه نفتي
  • مصرف انرژي كمتر در فرايند توليد
  • بدون هيچ گونه آثار تخريبي بر محيط زيست

 

 

منبع : www.harirplastic.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۸:۱۶ توسط:ياسمن نادري موضوع:

نايلون شيرينگ چيست؟

نايلون شيرينگ يكي از پر كاربردترين محصولات در حوزه بسته بندي و نگهداري از كالا ها ميباشد. جنس اين محصول از پلي اتيلن ساخته شده است و در برابر تغييرات دمايي بين 160 تا 220 درجه تغيير حالت داده و با استفاده از آن ميتوان كالايي را كه بسته بندي آن را داريم وكيوم كرد. امروزه در اكثر صنايع بسته بندي دنيا از نايلون هاي شيرينگ استفاده ميكنند.

دستگاه هاي شيرينگ پك كجا كاربرد دارند؟

اگر قصد استفاده از دستگاه هاي شيرينگ پك را داريد بايد در نظر داشته باشيد كه براي استفاده از اين وسيله لازم است كه در ارتباط با انواع نايلون شيرينگ و رول هاي آن اطلاعات كسب نماييد. در اين مقاله قصد داريم هر چه كه جهت استفاده از اين نوع نايلون و دستگاه شيرينگ لازم است را به شما معرفي نماييم.

 



نايلون شيرينگ

نايلون شيرينگ به پلاستيكي گفته ميشود كه خاصيت شكل پذيري داشته و نسبت به تغييرات دمايي حساس ميباشد و براي ايزوله كردن بسته بندي به كار ميرود. به همين جهت اگر براي شما ايزوله بودن محصولات مهم است بايد نايلون ضخيم تري را تهيه نماييد.


نايلون شيرينگ تونلي

در صورتي كه از دستگاه شيرينگ پك تونلي استفاده ميكنيد، لازم است كه از نايلون شيرينگ تونلي استفاده نماييد.كه باعث ميشود كه نوع بسته بندي ثابت باشد و اين نوع نايلون اقتصادي تر هم هست.


سلفون شيرينگ

تفاوت نايلون و سلفون در اين مورد ميباشد كه سلفون ها جنسي نازك تر و شفاف تر دارند و مواد اوليه آنها كمي با نايلون شيرينگ تفاوت دارد. براي همين منظور در صورتي كه چنين بسته بندي اي را مد نظر داريد از سلفون شيرينگ استفاده نماييد.


قيمت نايلون شيرينگ به چه عواملي بستگي دارد؟
براي تعيين قيمت نايلون شيرينگ بايد به تمامي موارد و خصوصيت هاي آن توجه داشت مانند: عرض، ميزان شفافيت و برند آن. البته در بازار كنوني كمي سخت است كه قيمت ثابتي را براي اين محصولات در نظر گرفت. به همين جهت ميتوانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر با اطلس پلاستيك تماس حاصل فرماييد.

 

 

منبع : www.plasticatlas.ir


برچسب: پلاستيك، بسته بندي، شيرينگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۹:۴۷ توسط:ياسمن نادري موضوع:

آيا حذف پلاستيك از زندگي ما عملي است؟

 

اين جمله چقدر ميتونه زندگي انسان‌ها در دنيا را تحت تاثير قرار بده؟


كمپين‌هاي متفاوتي براي عدم استفاده از نايلكس و مواد پلاستيك در اين دهه اخير بوجود آمد ولي هيچ وقت كمپيني براي نه به مديريت نادرست بازيافت، ايجاد نشد.

شايد با خواندن اين مقاله ذهن شما نسبت به توليد پلاستيك تغيير كند و مشكل اساسي مشخص شود.

اين مقاله، توسط الكس هافر معاون فروش و بهره برداري در شركت Hoffer Plastics crop نوشته شده است. امروزه تمركز او براي راه اندازي نايلون و نايلكس‌هاي كاملاً قابل بازيافت و استفاده از فناوري كيسه‌‌اي فشرده شده براي مقابله با زباله‌هاي مواد غذايي و ديگر چالش‌هاي كه اكنون مورد توجه بشر است، مي‌باشد.

از سال ۱۹۵۰، حدود ۸. ۳ ميليارد تن پلاستيك مصرف  نشده در سراسر جهان توليد شده است كه معادل ۱۷۶ ميليون دكل بزرگ است.

كمتر از ۲۰٪ از اين پلاستيك بازيافت يا سوزانده شده است و تقريباً ۸۰٪ آن را در محله‌هاي دفن زباله انباشته است. صنعت توليد پلاستيك عليرغم كمك‌هاي چشمگير در نوآوري صنعت، در طي ساليان متمادي به دليل تأثيرات زيست محيطي، انتقادات بسياري داشته است. در نظرسنجي انجام شده توسط شركت تحقيقات بازار Morning Consult در سال ۲۰۱۸ گزارش داده است كه، اكثريت مردم (۵۵٪) معتقدند شركت‌ها به اندازه كافي براي كاهش ضايعات پلاستيك  كه مي‌توانند آن را به محيط برگردانند  تلاش نميكنند  و دو سوم افراد (۶۶ ٪) گزارش دادند كه در صورت اجراي اين نام مجاز نمي باشدهاي كاهش ضايعات پلاستيكي، نسبت به آن شركت‌ها ديد بهتري دارند.

 

 

خوب حالا سوال اينجاست، چرا ما استفاده از پلاستيك را ادامه مي‌دهيم؟


پاسخ فني اين است كه پلاستيك براي تحمل  وزن بالا داراي استحكام خوبي است و مي‌تواند به راحتي مايعات را بدون نفوذ به بيرون در خودش نگه داري كند و در برابر تخريب فيزيكي و شيميايي بسيار مقاوم است. پلاستيك‌ها مي‌توانند با هزينه‌‌اي نسبتاً كم توليد شوند و اين باعث مي‌شود تا شركت‌ها بتوانند در اندازه‌هاي متفاوت و بسيار مقرون به صرفه آن‌ها را بفروش برسانند.

چالش اصلي پخش پلاستيك‌ها در استفاده روزمره در كنار مديريت ضعيف ضايعات آن هست كه منجر به آلودگي گسترده و مداوم شده است.

آلودگي پلاستيك در تمام اقيانوس‌هاي اصلي جهان، جزاير دور افتاده، قطب‌ها و درياهاي بزرگ وجود دارد. سالانه ۵ تا ۱۳ ميليون تن نيز وارد آنها مي‌شود.

با اين حال، براي لحظه‌‌اي اين احتمال را بدهيد كه صنعت پلاستيك سودش بيشتر از ضرر آن باشد، و اينكه در مسائل زيست محيطي، اين صنعت، بيشتر با مشكلات بازيافت پلاستيك روبروست تا توليد پلاستيك.

 

پلاستيك و گرسنگي


در يكي از بازديد‌ها  از بانك غذا ايلينويز شمالي، من اين افتخار را داشتم كه به افراد نيازمند به مواد غذايي خدمت كنم.

در زمان  كمك به سبد‌هاي غذايي براي تعطيلات، متوجه شده‌‌ام كه نوع بسته بندي مواد غذايي به تنهايي روي بازديد كنندگان تأثير مي‌گذارد.

بيشتر غذاهاي موجود در مواد غذايي، كنسرو يا مربا هستند، اما بسته بندي اين مواد غذايي با پلاستيك است كه هميشه باعث ميشود غذا تازه بماند.

حالا بياييد به خواص پلاستيك توجه كنيد كه آن را بسيار جذاب مي‌كند: دوام، منعطف پذير بودنش، خرد نمي‌شود، هوا از آن ميتواند هم عبور كند، هم ميتواند جوري طراحي گردد كه هوا نفوذ نكند و بسيار سبك است. در نتيجه، مواد غذايي و نوشيدني براي مدت زمان طولاني از فاسد شدن محافظت مي‌شوند.

بنابراين پلاستيك‌ها نقش اساسي در حفظ مواد غذايي دارند. در دنيايي كه بسياري از انسانها گرسنه هستند، همچنين صنعتي كه براي نگه داري مواد غذايي در سفره‌ها ي خانواده‌ها  بسيار سودمند است، همچنين ضايعات مواد غذايي را بسيار كاهش مي‌دهد.

 

پلاستيك‌ها و خودرو‌ها


با توجه به رابطه پلاستيك با صنعت خودرو، با ايمني خودرو  شروع مي‌كنيم.
اداره ملي ايمني ترافيك بزرگراه تخمين مي‌زند كه كمربند ايمني  كه با پلاستيك‌هايي با استحكام صنعتي ساخته شده‌‌اند، بستن كمربند ايمني در مقايسه با  نبستن آن،  مرگ و مير را  بصورت خودكار تا ۴۵٪ و آسيب جدي را ۵۰٪ كاهش دهد.

به جز كمربند ايمني و ساير لوازم جانبي، پلاستيك‌هاي مدرن قابل ارتجاعيت بالا و انعطاف پذيري، نرم يا سخت و مقاوم در برابر ضربه توليد ميشوند. اين امر به آنها اجازه مي‌دهد تا در صنعت ايميني خودرو بسيار كمك كننده باشد.

توليد كنندگان خودرو وزن خودرو را با ساخت پلاستيك‌هاي مقاوم با وزن كم، كاهش مي‌دهند، تا بتوانند استاندارد اقتصادي متوسط سوخت شركت (CAFE) را رعايت كنند. بنابراين، صنعت پلاستيك در بهبود راندمان سوخت كمك خواهد كرد.

 

پلاستيك و مراقبت‌هاي بهداشتي


آيا مي‌دانيد كه مواد پلاستيكي باعث افزايش بهره وري و بهداشت مطب شما مي‌شوند؟
سرنگ‌هاي پلاستيكي و لوله‌ها باعث جلوگيري از انتقال بيماري ميشوند. كيسه‌هاي پلاستيكي داخل (IV) و لوله‌هايي كه خون، مايعات و داروها را ذخيره و انتقال مي‌دهند. دريچه‌هاي پلاستيكي قلب و مفاصل زانو و باسن باعث زنده ماندن و آسايش بيشتر بيماران مي‌شود. پروتزهاي پلاستيكي كمك مي‌كنند تا عملكرد خود را بيشتر كرده و كيفيت زندگي آنها را بهبود بخشند.

در سال ۲۰۲۰، استدلال براي حذف پلاستيك از زندگي ما يك گزينه عملي نيست. سهم پلاستيك‌ها در سلامت محيط ما، ايمني و دوام محصولات بهداشتي ما، راندمان سوخت در جاده‌هاي ما و رشد اقتصادي - و موارد ديگر - به ما مي‌گويد كه ارزش دارد نهايت تلاش خود را براي درك اين موضوع بكار گيريم كه مشكل توليد پلاستيك نيست بلكه مشكل عدم وجود  مديريت بازيافت است.

 

 

منبع : paydarplastic.com


برچسب: پلاستيك، سلفون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۴:۱۱ توسط:ياسمن نادري موضوع: